۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۴۶۶۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛

زیر ساخت های نظام سلامت مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دستاوردهای عرصه نظام سلامت جزو بزرگترین و مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما در ادامه راه چهله دوم انقلاب اسلامی هستیم و باید به توسعه همه جانبه برسیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از کسانی که انقلاب کردند توسعه همه جانبه بوده است تصریح کرد: آن هایی که انقلاب کردند هدفشان توسعه اقتصاد، صنعت، بهداشت و .... بوده است که باید در جهان در این زمینه ها بدرخشیم و این راهی ندارد جز مشارکت همه ارگان ها و نهادها.

شیرانی با اشاره به اینکه پژوهش ، فناوری و تحقیقات کاملا فعال است گفت: با وجود سیستم بهورزی که داریم از بسیاری کشورهای پیشرفته جلوتر بوده و خدمات دهی منحصری نیز داریم.

وی با اذعان بر اینکه میزان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمان در روستاها از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است گفت: پزشک عمومی در این استان از ۱۵ نفر به ۳۲۷ نفر و تعداد بهورزان از ۹۰ به ۵۴۷ نفر در سال ۹۹ رسیده است.

شیرانی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: نباید در همه حوزه ها سیاست را دخالت داد به ویژه حوزه سلامت که با جان مردم سروکار دارد.

وی همچنین به مسئله کرونا اشاره کرد و بیان داشت: برای مهار کردن ویروس کرونا تلاش همه جانبه نیاز است و در این بین نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

شیرانی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است مردم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شکست دادن کرونا یاری گر ما و کادر درمان باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۴:۵۱

8 Feb 2021