۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۶۶۴۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛

زیر ساخت های نظام سلامت مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دستاوردهای عرصه نظام سلامت جزو بزرگترین و مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
زیر ساخت های نظام سلامت مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما در ادامه راه چهله دوم انقلاب اسلامی هستیم و باید به توسعه همه جانبه برسیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از کسانی که انقلاب کردند توسعه همه جانبه بوده است تصریح کرد: آن هایی که انقلاب کردند هدفشان توسعه اقتصاد، صنعت، بهداشت و .... بوده است که باید در جهان در این زمینه ها بدرخشیم و این راهی ندارد جز مشارکت همه ارگان ها و نهادها.

شیرانی با اشاره به اینکه پژوهش ، فناوری و تحقیقات کاملا فعال است گفت: با وجود سیستم بهورزی که داریم از بسیاری کشورهای پیشرفته جلوتر بوده و خدمات دهی منحصری نیز داریم.

وی با اذعان بر اینکه میزان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمان در روستاها از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است گفت: پزشک عمومی در این استان از ۱۵ نفر به ۳۲۷ نفر و تعداد بهورزان از ۹۰ به ۵۴۷ نفر در سال ۹۹ رسیده است.

شیرانی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: نباید در همه حوزه ها سیاست را دخالت داد به ویژه حوزه سلامت که با جان مردم سروکار دارد.

وی همچنین به مسئله کرونا اشاره کرد و بیان داشت: برای مهار کردن ویروس کرونا تلاش همه جانبه نیاز است و در این بین نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

شیرانی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است مردم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شکست دادن کرونا یاری گر ما و کادر درمان باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۴۲:۴۲

7 Feb 2021