۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۶۶۳۶
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش و پیگیر که همکاران نیروی انتظامی صورت دادند موفق شدند در 48 ساعت گذشته یک محموله 171 کیلویی مواد مخدر را کشف کنند.
کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و پیگیر که همکاران نیروی انتظامی صورت دادند موفق شدند در 48 ساعت گذشته یک محموله 171 کیلویی مواد مخدر را کشف کنند.
 
وی با بیان اینکه در جریان این ماموریت هفت نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو توقیف شد ادامه داد: شناسایی سایر عوامل دست‌اندرکار در دستورکار قرار گرفته است.
 
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: این مواد از مسیر جنوب به داخل استان جابه‌جا شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شذ: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان در دستگیری قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر 20 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال قبل داریم و برخورد با قاچاقچیان همچنان با جدیت در دستورکار خواهد بود.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با بررسی‌هایی که انجام دادند موفق شدند دو نفر را در این زمینه شناسایی کنند گفت: در جریان این ماموریت یک محموله پارچه و یک محموله لوازم یدکی خودرو کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.
 
امان‌اللهی ارزش کالاهای مکشوفه را 65 میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: این محموله از مسیرهای جنوب، محورلردگان-بروجن در حرکت بوده و توسط نیروی انتظامی توقیف شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: از ابتدای امسال در بحث برخورد با قاچاق کالا 65 درصد افزایش ارزش ریالی کشف شده را داریم، همچنین در تعداد دستگیری‌ها و تعداد پرونده‌ها افزایش قابل توجهی را نسب به سال قبل شاهدیم.
 

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۶:۰۲

6 Feb 2021