۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۳۵
رئیس خانه صنعت و معدن ایران تاکید کرد

تلاش چندین هزار جوان در جبهه صنعت/دستگاه‌ها چوب لای چرخ صنعت نگذارند

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: اگر زمانی چندین هزار جوان ایرانی به جبهه‌ها رفتند، جنگیدند و از خاک ایران دفاع کردند، امروز هم چندین هزار جوان در جبهه صنعت تلاش می‌کنند تا کشور سربلندتر از همیشه باشد.
تلاش چندین هزار جوان در جبهه صنعت/دستگاه‌ها چوب لای چرخ صنعت نگذارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالوهاب سهل آبادی در آیین تکریم صنعتگران و معدنکاران برتر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: صنعتگران رزمندگان جبهه اقتصادی هستند، رزمندگان بی نام و نشانی که توانستند با تلاششان کشور را از شرایط سخت جنگ اقتصادی نجات دهند و در آینده نیز نجات می‌دهند.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به اینکه روزی در چهارمحال و بختیاری دم از محرومیت زده می‌شد، گفت: اما امروز این استان تبدیل شده است به بزرگ‌ترین تولیدکننده بسیاری از محصولات صنعتی در کشور که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: هیچ صنعتگری دیگر به دلیل مشکلاتی که در حوزه صنعت برای وی پیش بیاید به زندان نمی‌رود و استانداران از این صنعتگران حمایت می‌کنند.

سهل‌آبادی با بیان اینکه در بحث کرونا دیدیم که رزمندگان جبهه اقتصادی چه کردند در حالی که در ابتدای سال ۹۹، کشور درگیر تولید یک ماسک ساده بود، افزود: در همین روزها بود که خط تولید کارخانه‌ها به راحتی و به سهلی تغییر کرد و تولید محصول دیگر را در دستور کار آن‌ها قرار گرفت تا در زمینه تجهیزات مربوط به کرونا بی نیاز شویم.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران عنوان کرد: اگر زمانی چندین هزار جوان ایرانی به جبهه‌ها رفتند، جنگیدند و از خاک ایران دفاع کردند، امروز هم چندین هزار جوان در جبهه صنعت تلاش می‌کنند تا کشور سربلندتر از همیشه باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و صنعت‌گران از مسؤولان استانی انتظار وام و تسهیلات ندارند چراکه بازپرداخت این تسهیلات و سود بالای آن‌ها صنعتگر و واحد تولیدی آن را به زمین می‌زند، اضافه کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌ها و اداراتی همچون مالیات، گمرک و... چوب لای چرخ صنعت نگذارند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۰:۴۸

6 Feb 2021