۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۶۶۲۹
امام جمعه شهرکرد؛

دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست و از آن ها می توان صدها کتاب نوشت.
دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست
به گزارش جهانبین نیوز ؛  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد  اظهار کرد : دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست،  لازم است صدها کتاب از دستاوردهای انقلاب را در عرصه‌های مختلف احصا کرد.

خطیب نمازجمعه شهرکرد عنوان کرد: ما در متن انقلابیم و قدر آن را نمی‌دانیم، انقلابی که در جهان طوفان به راه انداخت.

نکونام با بیان اینکه عملکرد بد برخی مسؤولان نباید ما را از اصل و حقیقت انقلاب مأیوس کند، افزود: انقلاب باید تداوم داشته باشد و تنها راه آن برگرداندن روحیه و نشاط جوانانه اوایل انقلاب است.

وی تاکید کرد: نگذاریم زیبایی‌ها و ارزش‌های انقلاب همچون مردم‌مداری، دین‌مداری، حرکت توحیدی و خدامحوری کمرنگ شود که این جفا در حق امام(ره) و شهداست.

نکونام خاطرنشان کرد: ما باید روی ارزش‌های انقلاب حساسیت به خرج دهیم و آن را در انتخابات‌ها و مطالباتمان مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به 19 بهمن‌ماه، سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام(ره) یادآور شد: بصیرت یعنی همین تشخیص به‌موقع و زمان‌شناسی در تصمیم، همافران بصیرانه و در بهترین زمان با امام خمینی(ره) بیعت کردند و حرکت آنان امید را در دل انقلابیون به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب ما همواره به این تصمیم‌های به‌موقع و بیعت‌های بهنگام با ولایت احتیاج دارد و در تمام 42 سال گذشته نیز همین تصمیم‌ها فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه حرکت بختیاری‌ها به سمت تهران و اعلام برائت از بختیار را در 20 بهمن‌ماه 57 یادآور شد و گفت: وقتی پای حکم خدا در میان باشد مسائل قومیتی هم کنار می‌رود.

نکونام اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری امام(ره) در شکستن حکومت نظامی 21 بهمن 57 ضربه نهایی به بازماندگان طاغوت بود که فردای آن روز انقلاب اسلامی پیروز شد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۷:۰۸

6 Feb 2021