۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۶۶۲۸
امام جمعه شهر اردل؛

پنهان کاري راي نمايندگان خلاف سيره انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهر اردل گفت : شفافيت آرا در مجلس خواسته بحق مردم است و پنهان کاري آن خلاف سيره انقلاب اسلامي است
پنهان کاري راي نمايندگان خلاف سيره انقلاب اسلامي است
به جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزارن به تقواي الهي با اشاره به اينکه خداوند در قرآن انسان را از پيروي از هوا نفس برحذر داشته و گفته در صورت پيروي از هواي نفس به بيراهه کشيده مي‌شويد بيان کرد: همه گناهان بشر، برادرکشي‌ها، جسارت‌ها، توهين‌ها و اختلافات بزرگ همه ريشه در هواي نفس دارد.

بهرامي با بيان اينکه يکي از نگراني‌هاي بزرگ حضرت اميرالمومنين(ع) درباره انسان هم درهمين زمينه است گفت: امام علي(ع) فرمودند هوا نفس راه حق را بر انسان مي‌بندد.

پنهان کاري راي نمايندگان خلاف سيره انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت دهه مبارک فجرگفت:دنيا هنوز عظمت انقلاب اسلامي را نفهميد،اين انقلاب با سايرر انقلاب ها فرق دارد چون جنس آن از معرفت و عزت است

 
حجت الاسلام بهرامي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي هم گفت :شما منتخبين وکلاي  مردم هستيد و اين حد اقل انتظار مردم است تا بدانند وکيل آنان در برنامه ها و مصوبات مجلس چه راي و نظري داشته ؛بنابراين شفافيت آرا در مجلس خواسته بحق مردم است و نبايد نمايندگان‌محترم از اين خواسته موکلين خود چشم پوشي کنند.

وي در پايان از برگزار کنندگان برنامه دهه مبارک فجر و دستگاه هاي دولتي دکه در اين ايام خدمات خوي به مردم ارائه کردندتشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۵:۱۹

5 Feb 2021