۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۶۶۲۱
نماینده مردم در مجلس:

کنترل ورود و خروج‌ها به کشور، راهی برای مقابله با کرونا انگلیسی

حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم در مجلس گفت: ویروس کرونا از خارج کشور وارد شد و با توجه به تجربیاتی که سال گذشته برایمان پیش آمد لازم است با وجود ویروس کرونای انگلیسی در کشورهای اروپایی رفت و آمدهای خارجی به کشور کنترل شود.
کنترل ورود و خروج‌ها به کشور، راهی برای مقابله با کرونا انگلیسی
حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با ورود کرونا به کشور سبک زندگی مردم تغییر کرد و توجه به رعایت موازین بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی افزود: ویروس کرونا از خارج  کشور وارد شد و با توجه به تجربیاتی که سال گذشته برایمان پیش آمد لازم است با وجود ویروس کرونای انگلیسی در کشورهای اروپایی رفت و آمدهای خارجی به کشور کنترل شود.
 
جعفری اضافه کرد: نمی‌توان رفت و آمدها به خارج از کشور را به‌طور کامل لغو کرد اما با توجه به اعلام دکتر نمکی وزیر بهداشت رفت و آمدها کنترل‌شده است و همه افرادی که وارد کشور می‌شوند قرنطینه شده و اگر موارد مشکوکی مشاهده شود بلافاصله اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به عدم موفقیت کشورهای اروپایی و آمریکایی در ساخت واکسن و وضعیت وخیم بیماران کرونایی در این کشورها افزود: ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ورود واکسن از این کشورها را ممنوع کرد و درحال حاضر بنابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت خرید واکسن از روسیه را در دستورکار دارد.
 
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: واکسن‌هایی که وارد ایران می‌شوند، واکسن‌هایی هستند که آزمون خود را پس داده باشند و بنابر اعلام وزیر بهداشت، برای اطمینان خاطر مردم در ابتدا واکسن‌ها را به خودشان و خانواده‌یشان تزریق خواهند کرد.
 
جعفری پیشرفت‌ها در حوزه ساخت واکسن در کشور را عالی دانست و اضافه کرد: واکسن‌های وارداتی در کنار واکسن‌های ایرانی تزریق می شود  و امیدواریم مراحل انتهایی تولید واکسن با موفقیت سپری شود و به زودی شاهد واکسیناسیون گسترده مردم باشیم.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۰:۴۷

4 Feb 2021