۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۶۶۱۷

پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.
پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز; الله‌کرم نصیری عصر امروز در نشست تخصصی با نمایندگان تشکل‌های خصوصی و صنعتی در شهرستان بروجن اظهار کرد: برای تسهیل تولی‌گری در منطقه ویژه اقتصادی هر اقدامی که لازم باشد از سوی استان انجام می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همواره از مراجع مختلف و همچنین از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیر تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری هستیم.
 
وی افزود: مهم‌ترین طرح تامین آب شرب و صنعت در چهارمحال و بختیاری، طرح انتقال آب بن-بروجن است، این طرح تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان  برای آن درنظر گرفته شده است.
 
نصیری ادامه داد: باعث تاسف است که استان همجوار برای آبگیر این طرح ملی مشکلاتی ایجاد کرده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نرخ بیکاری در این استان در سال ۹۶ برابر ۲۰.۸ درصد در سال ۹۷ برابر با ۱۷.۴ درصد، در سال ۹۸ برابر با ۱۵.۳ درصد و در سال ۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا نرخ بیکاری به ۱۱.۳ درصد کاهش پیدا کرد.
 
وی تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۲۱:۴۶:۴۹

3 Feb 2021