۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۶۶۱۴

نگذارید نخبگان در مسیر راه دچار نامهربانی مسئولان شوند

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان ما دارای استعداد و ظرفیت های بالایی هستند که متاسفانه در مسیر راه دچار نامهربانی هایی می شوند و برخی از مسئولین از آن ها حمایتی نمی کنند.
نگذارید نخبگان در مسیر راه دچار نامهربانی مسئولان شوند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمد حسین تجویدی مسئول علمی پزوهشی استان چهارمحال و بختیاری در اولین مراسم مجازی  افتتاحیه ایدشو، صنعت، دانشگاه و کارآفرینی اظهار کرد: به همت بسیجیان استان اولین مراسم مجازی  ایدشو، صنعت ، دانشگاه و کارآفرینی در مرکز رشد خلاقیت شهدای شهر هفشجان  افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مجازی اولین ایده شو بسیج فن آوری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد تصریح کرد:   در این جشنواه 60 ایده دیده شد که بعد از ارزیابی اولیه 40 ایده قابلیت داوری داشتند و 10 ایده برتر انتخاب و از نفرات برگزیده تجلیل  شد.

تجویدی با اشاره به اینکه باید جوانان و نخبگان را حمایت کنیم  عنوان کرد: امیدواریم این ایده ها در مراکز رشد و خلاقیت بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی به نمونه آزمایشگاه تبدیل و بعد از آن با پیداکردن سرمایه گذار و تجاری سازی آن به تولید انبوه برسد و باعث ایجاد اشتغال شود.

وی  تصریح کرد: در هسته های فناوری ایده ها را در قسمت های مختلف روی آن ها کار کرده و بعد از داوری به مراکز رشد و فناوری معرفی می شود.

تجویدی یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری چهار مرکز رشد دارد که در مرکز شهرستان ها واقع شده است اما به خاطر ظرفیت و استعداد جوانان هفشجانی مرکز رشد شهرستان شهرکرد، در شهر هفشجان واقع شده است.

وی بیان داشت: اگر دستگاه های مختلف همت کنند و مکانی را در اختیار ما قرار دهند مراکز رشد را در سایر شهرستان ها نیز راه اندازی خواهیم کرد.

تجویدی با اشاره به اینکه دومین مرکز رشد خلاقیت در شهر هفشجان بوده است بیان داشت: به خاطر استعداد، خلاقیت و نوآوری جوانان این شهر و همچنین اختراعات و ایده های بسیار خوب آن ها مرکز رشد را به شهر هفشجان داده ایم.

وی با اذعان براینکه جوانان ما بسیار با استعداد و خلاق هستند گفت: متاسفانه در مسیر راه جوانان  نخبه ما با نا مهربانی ها مواجه هستند اما بازهم نا امید نمی شوند و به کار خود ادامه می دهند.

تجویدی با تاکید بر اینکه جوانان ما انگیزه هم نیاز دارند گفت: اگر ما مسئولین آن ها را حمایت کنیم قطعا" نتایج بهتری را بدست می آوریم.

وی یادآور شد : بسیج علمی و پزوهشی هرساله جشنواره بسیج را برگزار می کند و در این جشنواره طرح های بسیار خوب و با ارزشی ارائه می شود.

تجویدی با بیان اینکه در مرکز رشد هفشجان 6 طرح بسیار خوبی ارائه شده است گفت: لازم است مسئولین از نخبگان حمایت لازم را بکنند.

وی با بیان اینکه شعار ما میتوانیم قدیمی شد و ما باید بگوییم ما توانسته ایم اظهار کرد:  جوانان نخبه ما فقط حمایت مسئولان را برای ادامه راه می خواهند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ تجلیل از نفرات برتر این جشنواره و برپایی نمایشگاهی از ایده های برتر بسیج علمی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، از دیگر برنامه های این اختتامیه در مرکز رشد خلاقیت شهدای شهر هفشجان بود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۲:۵۷

3 Feb 2021