۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۶۵۹۵
هم‌زمان با دهه فجر صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس 10 با رمز مبارک یا فاطمه الزهرا (س) هم‌زمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۰ با محوریت سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: شعار این رزمایش « پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» است که از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن‌ماه در 379 نقطه در سراسر این استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش، را تحقق فرمان مقام معظم رهبری با محور قرار دادن پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در رده‌های بسیج، دستگاه‌ها و نهادها، اقشار و تشکل‌ها به‌منظور خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و ارتقای امنیت پایدار در محلات عنوان کرد.

سردار اکبری تصریح کرد: از دیگر محورهای رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۰ شامگاه یادیاران، تداوم کمک مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گشت‌های رضویون و برپایی تورهای ایست و بازرسی هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: در نهایت در 21 بهمن ماه این رزمایش با فراخوان کلی دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه و با رژه خودرویی در 22 بهمن به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/1031ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۵:۴۸

1 Feb 2021