۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۶۵۹۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیش از 40 سال ایستادگی ملت ایران، انقلاب را حفظ کرد/ رفع مشکلات اقتصادی مطالبه به‌حق مردم ایران است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اخیرا شاهدیم که افزایش قیمت‌ها نابسامانی‌ها، گرانی‌ها و... زندگی را برای مردم سخت کرده است از طرفی می‌بینیم مردم از مسئولان مطالبه‌های به‌حقی داشته، انتظار رفع مشکلات اقتصادی کشور را دارند.
بیش از 40 سال ایستادگی ملت ایران، انقلاب را حفظ کرد/ رفع مشکلات اقتصادی مطالبه به‌حق مردم ایران است
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نمیانده ولی‌فقه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بعد از سال‌ها دوری با وجود موانع زیادی که دشمنان در ورود ایشان به کشور ایجاد کرده بودند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز در جبهه‌های مختلفی جنگیده است.
 
وی آمریکا و جبهه‌ی استکبار، اروپا و در رأس آن انگلیس و فرانسه، جبهه شرق و شوروی سابق، حکومت‌های مسلمان نما و در رأس آن عربستان سعودی، جبهه‌ متحد دشمنان جهانی با مثال هشت سال دفاع مقدس، جبهه‌ ملی‌گرایان داخلی مانند جبهه ملی و نهضت آزادی،  التقاطی‌ها که شناخت ناقصی از دین داشتند، گروه‌های جاهل و متعصب مانند گروه فرقان، گروه‌های مارکسیستی و کمونیستی و امثال آن،  عافیت‌طلب‌های داخلی با ظاهر انقلابی ولی از نوع سازش‌گر و... را ازجمله مهم‌ترین دشمنانی دانست که در این مدت به مقابله با ایران برخواستند اضافه کرد: ملت ایران با مقاومت در مقابل این دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و اجازه ندادند آسیبی به کشور وارد شود.
 
نکونام با بیان اینکه عافیت‌طلبان داخلی مهم‌ترین و خطرناک‌ترین جبهه‌ای است که در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کرده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد با گرفتن روحیه مقاومت از مردم و نگاهی سازش‌گر به بیرون از کشور انتظار رشد و عافیت کشور را دارند و حاضر نیستند راه امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری را که تأکید مکرّر بر حل مشکلات با تکیه بر مردم و امکانات کشور دارد را برگزینند.
 
وی با تاکید بر اینکه تجربه نشان می‌دهد کلید حل مشکلات موجود در کشوراتکای به درون و توانمندی انسانی و غیرانسانی است ادامه داد: باید مردم خود صاحب اختیار باشند و امور به دست آن‌ها باشد، مردم در طول تاریخ نشان دادند که با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب به خوبی پای نظام و انقلابشان ایستاده و ایستادگی کرده‌اند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برخی از مسئولان قدر مردم را آن‌گونه که باید بدانند، نمی‌دانند و دل به بیگانه دارند.
 
امام جمعه شهرکرد یادآور شد: متاسفانه شاهدیم برخی از افراد داخل کشور به شکلی از رفت و آمد یک رئیس جمهوری در آمریکا سخن می‌گویند که گویا کودتایی در این کشور شده و گذشته آمریکا تمام شده، باید بگوییم این خیال باطلی است و هر دو رئیس جمهور یک راه را دنبال می‌کنند و علیه ایران اقدام می‌کنند.
  
نکونام بیان داشت: اخیرا شاهدیم که افزایش قیمت‌ها نابسامانی‌ها، گرانی‌ها و... زندگی را برای مردم سخت کرده است از طرفی می‌بینیم مردم از مسئولان مطالبه‌های به‌حقی داشته، انتظار رفع مشکلات اقتصادی کشور را دارند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۹:۰۵

1 Feb 2021