۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۶۵۷۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد

پیش‌بینی اجرای بیش از 1000 عنوان برنامه در دهه فجر

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از پیش‌بینی اجرای یک هزار و 40 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پیش‌بینی اجرای بیش از 1000 عنوان برنامه در دهه فجر
سردار علی‌محمد اکبری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، در کمیته نیروهای مسلح و همچنین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، بالغ‌بر یک هزار و 40 عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و نواحی مقاومت در سطح استان پیش‌بینی شد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه هم‌زمان با سالروز ورود امام راحل به کشور آیین رژه موتوری از محل فرودگاه شهرکرد تا مصلی حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود، افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا مقرر شد بیشتر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای انجام شود.
 
وی با بیان اینکه در صورت امکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تائید مسؤولان ستاد مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان‌ها برخی از آیین‌های بزرگداشت دهه فجر به‌صورت میدانی برگزار می‌شود، ادامه داد: مطالبات به‌حق مردم در انقلاب و لزوم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در 42 سال گذشته باید به نسل جوان و آینده‌سازان این کشور انتقال داده شود.

سردار اکبری عنوان کرد: هر سال به مناسبت دهه مبارک فجر حضور مقتدرانه مردم را راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شاهد بودیم، اما این راهپیمایی امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت موتوری و خودرویی در مرکز و شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 40 عنوان برنامه است که در طول دهه فجر در سطح استان اجرا خواهد شد.
 
وی به پیش‌بینی برنامه‌هایی جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال از سوی سپاه و نواحی بسیج استان چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا، ادامه اجرای طرح سراسری شهید حاج قاسم سلیمانی به جهت مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس 10، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری و سبک زندگی، برگزاری کارگاه‌های مهارتی، تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت، تشکیل میز خدمت، برگزاری پویش نذر خون و... ازجمله این برنامه‌ها هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۷:۱۱

30 Jan 2021