۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۶۵۶۶
فرمانده بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری خبرداد:

گرامیداشت دهه فجر با اجرای 70برنامه در مناطق عشایری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در مناطق عشایری استان به مناسبت دهه فجر خبر داد
گرامیداشت دهه فجر با اجرای 70برنامه در مناطق عشایری
 به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با اشاره به شعار محوری ایام الله دهه فجر امسال انقلاب اسلامی گفت: چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» گرامی داشته می شود.

ایزدی،  تاکید کرد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر که مقارن شده با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی(ره)، در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اجرای بیش از 70 عنوان برنامه می باشد.

وی تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مناطق عشایری استان با سه رویکرد؛ خدمت رسانی و محرومیت زدایی، حفظ وحدت و انسجام اقوام و عشایر و اقدامات فرهنگی و بصیرتی اجرا می شود.

ایزدی،  رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، افتتاح منزل مددجویان در مناطق دیناران و میهه، برگزاری میز خدمت با عنوان مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو، افتتاح پروژه آبرسانی جوی کلا در منطقه عشایری صمصامی را از جمله برنامه های محرومیت زدایی در مناطق عشایری استان عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری حلقه های صالحین، میقات صالحین، نشست های بصیرتی با عنوان تبیین گفتمان ولایت به عنوان گفتمان برتر، سرکشی از خانواده شهدای عشایر و عطر افشانی قبور مطهر شهدای عشایر و افتتاح پایگاههای بسیج در کلکله و میهه و برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی و کتابخوانی را از دیگر برنامه های دهه فجر در مناطق عشایری استان عنوان کرد.

ایزدی با اشاره به 19 بهمن سالروز بیعت بختیاریهای غیور استان چهارمحال و بختیاری با حضرت امام خمینی(ره) گفت: بزرگداشت این روز با حضور معتمدین و متنفذین و سران ایلات و طوایف عشایر در دفتر امام جمعه شهرکرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان انجام می شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۳۸:۳۹

30 Jan 2021