۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۶۵۵۸

امام جمعه لردگان: اسلام به جايگاه زن كرامت و بزرگواري بخشيد

امام جمعه لردگان: كرامتي كه دين اسلام به جايگاه زن بخشيد، باعث شد زنان حرمت بيشتري در جامعه داشته باشند و جايگاه اصلي خود را پيدا كنند.
امام جمعه لردگان: اسلام به جايگاه زن كرامت و بزرگواري بخشيد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت اسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی گفت: حضور زن در اسلام هیچ مشکلی را بوجود نمی‌آورد. او از همان مقامی برخوردار است که توسط دین او یعنی اسلام به او اعطا شده است.

وی افزود: كرامتي كه دين اسلام به جايگاه زن بخشيد، باعث شد زنان حرمت بيشتري در جامعه داشته باشند و جايگاه اصلي خود را پيدا كنند.

خطیب جمعه لردگان گفت: این نقش و جایگاه باید بیش از پیش در جامعه تبیین و فرهنگسازی شود.

تاج زاد اشاره داشت: بی‌شک در اسلام برای زن نقش و منزلت اجتماعی در نظر گرفته شده است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.
 
امام جمعه لردگان در ادامه به پیشنویس سند اقدام دولت بایدن در برابر ایران اشاره کرد وگفت: جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته ای، مهار تاثیر سیاست ایران در منطقه و کاهش تنش های منطقه ای که بی ثبات رفاقت نیابتی در خاورمیانه رابه امر دائمی تبدیل کرد از جمله سند دولت بایدن است و همان کاری را دارد می کند که ترامپ احمق انجام می داد اما با ادبیاتی دیگر و با تایتیکی مختلف و بدانید ذره ای از سیاست آمریکا در برابر ایران عوض نشده است .
خطیب جمعه لردگان با اشاره به سالروز بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند: یک دولت جوان و انقلابی سرکار بیاید و این زحمات 40 ساله انقلاب را به ثمر برساند، یک دولتی که در تراز انقلاب اسلامی باشد بتواند کار بکند .
 
انتهای پیام/630 ل
 
 
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۰:۱۱

29 Jan 2021