۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۵۴۸
مديرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختياري خبر داد:

افتتاح گازرساني هفت روستاي شهرستان لردگان در دهه فجر امسال

مديرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختياري گفت: در دهه فجر امسال چهار طرح گازرساني با هزينه‌کرد ۳۷۶ ميليارد ریال اعتبار به بهره‌برداري مي‎‌رسد.
افتتاح گازرساني هفت روستاي شهرستان لردگان در دهه فجر امسال
 به گزارش جهانبین نیوز؛ سيامک حيدري مديرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختياري گازرساني به هفت روستاي شهرستان لردگان از جمله طرح‌هاي قابل افتتاح دهه فجر امسال برشمرد و اظهار کرد: روستاهاي حاتم‌آباد، نصيرآباد، دره‌اشکفت، ميلجو، دهنوبارز، ده‌بارز و شوارز با اعتبار ۵۶ ميليارد تومان گازرساني شده است.

وي افزود: گازرساني به روستاهاي خليل‌آباد خاکي، کريم‎‌آباد خاکي و قلعه خاکي شهرستان شهرکرد با اعتبار ۱۹ ميليارد ريال و ۴۰ انشعاب از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.
 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فاز سوم خط انتقال ۲۰ اينچي شرکت فولاد نيز از ديگر طرح‌هاي قابل افتتاح شهرستان شهرکرد در دهه فجر امسال است که براي اجراي اين طرح ۱۲۰ ميليارد ريال هزينه شده است.

حيدري به طرح گازرساني بازفت، چمن‌گلي و تلورد شهرستان کوهرنگ نيز اشاره کرد و گفت: اين طرح از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با اختصاص اعتباري افزون بر ۱۹۰ ميليارد ريال به دورترين نقاط استان گازرساني شده است.

حيدري با بيان اينکه در دهه فجر امسال عمليات اجرايي دو طرح گازرساني نيز در استان آغاز مي‌شود، خاطرنشان کرد: گازرساني به روستاهاي آبحره و قلعه خونکار شهرستان کوهرنگ با اعتبار ۱۶ ميليارد ريال و گازرساني به ۴۰ واحد صنعتي با اعتبار ۱۵۰ ميلياردريال از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

به گزارش، هم‌اکنون ۳۹ شهر در چهارمحال و بختياري برابر ۹۹.۳ درصد جمعيت شهرهاي استان و ۵۰۹ روستا برابر ۸۹.۸ درصد جمعيت روستايي در اين استان از گاز طبيعي برخوردارند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۹:۵۸

28 Jan 2021