۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۴۶
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور:

همه اصول بهداشتي توسط مجريان انتخابات بايد رعايت شود

نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور اظهار داشت: اطمينان مردم از رعايت اصول بهداشتي در دوران کرونا در حوزه هاي راي گيري مشارکت را افزايش مي دهد.
همه اصول بهداشتي توسط مجريان انتخابات بايد رعايت شود
 به گزارش جهانبین نیوز؛ حسين باميري نايب رئيس کميسيون شوراها در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: امسال با توجه به شرايط حاکم بر کشور برگزاري انتخابات متفاوت از دوره هاي گذشته است و بخشي از  نگراني مردم و مجريان مرتبط با موضوعات بهداشتي متأثر از پاندمي کرونا است که بايد در روند انتخابات درنظر گرفته شود.
 
وي افزود: ميزان رعايت اصول بهداشتي در مراحل مختلف از ابتدا تا پايان انتخابات در ميزان مشارکت تأثيرگذار است و مجريان انتخابات بايد اين موضوع را درنظر بگيرند و اين اطمينان را به مردم بدهند که در حوزه هاي راي گيري اصول کامل رعايت مي شود.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: آموزش نيروي انساني دخيل در انتخابات يکي از موضوعات مرسوم در روند برگزاري است که امسال بايد مسائل بهداشتي مرتبط با کرونا نيز در اين آموزش ها گنجانده شود و افرادي که در حوزه هاي اخذ راي با مردم در تعامل هستند بدانند چگونه بايد با حفظ سلامت مردم انتخابات را پيش ببرند.

وي ادامه داد: اطلاع رساني مناسب و اطمينان بخشي به مردم از رعايت همه اصول بهداشتي يکي از موضوعات مهمي است که قطعاً در ميزان مشارکت و حضور مردم در پاي صندوق تاثير خواهد داشت.

ضمن اينکه از تجربيات کشورهاي ديگري که در دوران کرونا انتخابات برگزار کرده اند نيز مي تواند براي ما قابل  استفاده و مغتنم باشد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۷:۵۸

28 Jan 2021