۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۵۱۷
رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگيري سارق احشام و کشف 8 فقره سرقت احشام در اردل

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران، یک سارق احشام در اردل دستگیر و هشت فقره سرقت احشام کشف شد.
دستگيري سارق احشام و کشف 8 فقره سرقت احشام در اردل
سرهنگ یزدان حق پرست رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان اردل و ايجاد جو ناامني در بين مردم، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار مامورين پليس آگاهي استان و شهرستان اردل قرار گرفت.

وی افزود: در پي وقوع يک فقره سرقت احشام، ماموران سريعاً در صحنه سرقت حاضر شده و با بررسی دلایل و مستندات موجود و بازبینی فیلم دوربين‌های مداربسته، مشخص شد سه سارق با يک دستگاه خودرو پِژو نقره‌ای به محل سرقت وارد شده و پس از شکستن قفل درب محل نگهداري احشام، هفت راس دام را از آن محل خارج و داخل خودرو گذاشته و متواري شدند.

حق پرست ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، یکي از سارقين در کمتر از 24 ساعت بعد از سرقت شناسايي و پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه متهم جهت دستگیری وی بازرسی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم با مشاهده مامورين اقدام به فرار کرد ولی در نهایت در يک عمليات پليس موفق دستگير و جهت سير مراحل قضايي به پليس آگاهي دلالت داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسي از مخفیگاه متهم، تعداد هفت راس دام سرقتي کشف و پس از شناسايي آنها توسط شاکي، با تنظیم صورت‌جلسه تحويل مال‌باخته شد.

حق پرست در ادامه بیان داشت: متهم در بازجوئی انجام شده ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، لیکن پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني، لب به سخن گشود و به هشت فقره سرقت احشام اعتراف و به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تاکید کرد: دو هم‌دست این سارق نیز شناسایي و دستگيري آن‌ها در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۲:۳۴

24 Jan 2021