۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۶۵۱۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

مدیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد، دلسوزانه عمل کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید به پدیده اعتیاد در بین زنان، دانشجویان و دانش‌آموزان با حساسیت ویژه‌ای بپردازیم و مدیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد دلسوزانه عمل کنند.
مدیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد، دلسوزانه عمل کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی با تاکید بر اینکه نوجوانان، جوانان و زنان اولین قربانیان پدیده شوم اعتیاد هستند، اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده در کشور شاهد کاهش سن گرایش به اعتیاد به ۱۵ سال هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: گرایش دانشجویان و دانش‌آموزان به استعمال مواد مخدر و دخانیات غیرقابل انکار نیست، اما متاسفانه تعدادی از مدیران متولی تمایل چندانی برای پرداختن به این موضوعات ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید به پدیده اعتیاد در بین زنان، دانشجویان و دانش آموزان با حساسیت ویژه‌ای بپردازیم، خاطر نشان کرد: خوابگاه‌های دانشجویی یک مکان مستعد برای استعمال دخانیات و گاهی موادمخدر هستند، بنابراین باید این مسئله با جدیت دنبال شود.

مردانی در ادامه با اشاره به طرح پژوهشی علل گرایش بانوان به مواد مخدر در خوابگاه‌های دانشجویی، مدارس و مناطق آسیب پذیر شهرستان‌های شهرکرد و فارسان، گفت: باتوجه به نتایج این تحقیقات، باید انتظارات از دستگاه‌های اجرایی برای برخورد با این پدیده شوم مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدیران متولی موظف هستند تا پایان برنامه ششم آسیب‌های اجتماعی را پنج درصد کاهش دهند، اما به‌نظر می‌رسد در این حوزه موفق عمل نشده است، مدیران در کاهش این آسیب‌ها به‌ویژه اعتیاد دلسوزانه برخورد کنند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۳:۴۶

24 Jan 2021