۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۹۴
امام جمعه لردگان:

ايران نيازي به مذاکره و برجام ها ندارد

امام جمعه لردگان با اشاره رزمايش اخير توسط سپاه و ارتش گفت: پيامهاي اين رزمايش تست قدرت دفاعي، رفع موانع احتمالي، پيام توليد و دانش بومي و ترويج علم جهت‌دار و مبتکر پرور، آرامش براي مردم ايران، خنثي سازي جنگ رواني و پيام وحدت بين ارتش، سپاه و بسيج در محرکه دفاع در مقابل دشمن است.
ايران نيازي به مذاکره و برجام ها ندارد
 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت تقوا الهي گفت: تقوا پيشه کنيد و در تمام کار ها تقوا داشته باشيد .

وي با اشاره به سخن  پيامبر(ص) به حضرت فاطمه (س) فرمود: «اى فاطمه چيزى به تو عطا کنم که از خدمتکار و دنيا با آنچه در آن است، ارزشمندتر است; بعد از نماز سى و چهار مرتبه «الله اکبر» و سى و سه مرتبه «الحمدلله‏» و سى و سه مرتبه «سبحان الله‏» بگو و آن را با لا اله الا الله ختم کن. اين کار برايت از چيزى که مى ‏خواهى و از دنيا و آنچه در آن است، بهتر است‏».

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سخن امام باقر (ع) درباره تسبيح حضرت فاطمه (س) که مى‏ فرمايد: «خداوند متعال با هيچ ستايشى، بالاتر از تسبيحات فاطمه زهرا (س) عبادت نشده است. و اگر چيزى افضل از آن وجود داشت، رسول خدا(ص) آن را به فاطمه(س) اعطاء مى ‏کرد.»
 
حجت الاسلام و المسلمين سيدمهدي تاج زاد در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته  در خصوص برگزاري رزمايش هفته گذشته گفت: اين رزمايش و برنامه‌هاي موشکي هم ارعاب بخش براي دشمن است و هم اطمينان بخش براي دوستان دوستان ما .

وي  افزود: دوستان ما در منطقه و در جبهه مقاومت مي‌دانند که ايران اين ها  تنها چون نمي گذارد و دو ما نشان مي‌دهد که روزبه‌روز ايران در حال قوي شدن است.
 
تاجزاد اشاره داشت: پيامهاي ديگر اين رزمايش تست قدرت دفاعي، رفع موانع احتمالي، پيام توليد و دانش بومي و ترويج علم جهت‌دار و مبتکر پرور،  آرامش براي مردم ايران، خنثي سازي جنگ رواني و پيام وحدت بين ارتش، سپاه و بسيج در محرکه  دفاع در مقابل دشمن است.

امام جمعه لردگان با اشاره به سخنان رهبري که فرمودند: ورود واکسن خارجي به کشور ممنوع است به اين معنا نيست که هر نوع واکسني از هر کشوري ممنوع باشد،  افزود: جمهوري اسلامي ايران اولين کشور در غرب آسيا و چهارمين کشور است که در هفته گذشته واکسن ساخت داخل را به مرحله تست انساني رسانيد و توافقات بين جمهوري اسلامي و کوبا که يکي از کشورهاي پيشرفته در زمينه پزشکي است امضا شد که فناوري پيشرفته ترين واکسن نهايي به ايران منتقل بشود .

وي افزود: متاسفانه برخي بدون هيچ منطقي شروع کردن به موضع گيري در خصوص سخنان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي  و  واکسن داخلي را تمسخر مي‌کردند و خود تحقيري  را ترويج مي کنند اولاً معظم له فرمودند: جان مردم به خطر نيفتد اينها اگر راست مي گويند اول روي خودشان امتحان کنند که اينقدر کشته ندهند و آمار فوتيشان بالا نرود ولي  متاسفانه عده اي  مي خواهند با مسايل سياسي سلامت مردم را به خطر بي اندازند  که بر عليه سخنان رهبري موضع‌گيري مي‌کنند اين عده اولاً  سررشته در علم پزشکي ندارند.

وي گفت: اگر رهبري حرفي مي زنند کارشناسي شده، مشورت شده با متخصصين امر است دوماً يک کمپيني را اندازي کردند در خصوص حمايت از واکسن آمريکايي اينها اين آنقدر بدبخت و توهي و حقير هستند که شروع کردن به حمايت از واکسن آمريکايي و کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند مطمئن باشيد که دغدغه رهبر معظم انقلاب سلامتي همه ملت ايران است .
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۰:۳۲

22 Jan 2021