۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۶۴۸۱
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

سارقان ميلياردي در شهركرد دستگير شدند

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از دستگیری دو سارق یک چاپخانه در شهركرد و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 324 میلیون ریال خبر داد.
سارقان ميلياردي در شهركرد دستگير شدند
سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع سرقت از یک چاپخانه در شهركرد، موضوع سريعاً در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهركرد قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش شبانه روزي و رصد اخبار و اطلاعات توسط ماموران، سرانجام 2 سارق شناسایي و پس از هماهنگی قضائی در يكي از محله هاي شهركرد در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري بیان داشت: سارقان در ابتدا منكر هرگونه بزه انتسابي نسبت به خود شدند، ولي در مواجهه با دلايل و مدارك پليسي، به سرقت از این چاپخانه اعتراف كردند.

امان اللهی با بيان اينكه از مخفيگاه سارقان اموال مسروقه متعددی از جمله 875 ورق زينك و 4 كارتن 12 تايي رول طلاكوب مخصوص چاپ كشف و یک مالخر نیز در این راستا دستگیر شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مسروقه را یک میلیارد و 324 میلیون ريال برآورد كردند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم عزیز و برقراری امنیت در جامعه می کوشند، گفت: پلیس خدمتگزار مردم است و در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت یک لحظه درنگ نخواهد کرد.

امان اللهی در پايان با اشاره به اينكه متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند، به شهروندان توصيه كرد: برای پیشگیری از سرقت، محل کسب خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۴:۴۷

20 Jan 2021