۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۶۴۸۰
در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در چهارمحال و بختیاری مطرح شد

مبارزه با قاچاق کالا و ارز، راهی مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راه‌های مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: شخصی که اقدام به قاچاق کالا و ارز می‌کند به اقتصاد و تولید ملی ضربه می‌زند.
مبارزه با قاچاق کالا و ارز، راهی مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز یکی از جرائم سازمان‌یافته است، اظهار کرد: این مسئله با توجه به چالش‌ها و نقاط ضعف موجود در کشور در حال گسترش است و بخش قابل‌توجهی از تجارت خارجی و تولید ناخالص داخلی کشور را در برمی‌گیرد.
 
معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: قاچاق کالا ناشی از عوامل گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، قضایی و انتظامی است، همچنین این مسئله تأثیرات سویی در تولید، تجارت قانونی، اشتغال و سرمایه‌گذاری دارد، بنابراین طبق فرموده مقام معظم رهبری باید نهادهای متولی در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایفای نقش کنند.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی یکی از نیازهای ضروری در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، عنوان کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌هایی ازجمله بسیج، صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی، آموزش و پرورش، ائمه جمعه و جماعات می‌توانند نقش مؤثری در آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در این موضوع داشته باشند.
 
معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک اقدام شایسته در راستای تحقق عدالت اجتماعی است، برای موفقیت در عرصه مبارزه، باید به‌دنبال شیوه‌های نوین باشیم تا بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.
 
وی در پایان تأکید کرد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه و فشارهای استکبار جهانی بر جمهوری اسلامی، قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند، نباید اجازه دهیم این عده به اقتصاد و تولید در کشور ضربه بزنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۵:۳۳

20 Jan 2021