۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۴۷۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد مطرح کرد

پیش‌بینی اقدامات لازم جهت کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا بر روی سالمندان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد از انجام اقدامات لازم جهت کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا بر روی سالمندان در این شهرستان خبر داد.
پیش‌بینی اقدامات لازم جهت کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا بر روی سالمندان
ابراهیم بختیاری فر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا بر همه اقشار جامعه به‌ویژه سالمندان تأثیر بسیاری داشته است لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا بتوان اثرات و آسیب‌های این بیماری بر سالمندان را کاهش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد عنوان کرد: در حال حاضر پویش "یادم کن شادم کن" توسط مراکز سالمندان روزانه سازمان بهزیستی در مرکز استان در حال اجرا است، احوالپرسی تلفنی از سالمندان برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا در آن‌ها ازجمله اهداف این پویش است.

وی تصریح کرد: در جلسات هم‌اندیشی مختلف پیشنهاداتی جهت کاهش آسیب روانی ناشی از کرونا ازجمله صحبت کردن با سالمندان و شنیدن صحبت‌های آن‌ها، تشویق سالمندان به ورزش و پیاده‌روی حتی در محیط خانه، تشویق سالمندان به مطالعه و... از سوی کارشناسان مربوطه مطرح شده است.

بختیاری فر ادامه داد: شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد باید پیگیری‌های لازم برای نصب پک ورزشی ویژه سالمندان را انجام دهند.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۰:۲۲

19 Jan 2021