۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۷۴
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری؛

83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه سال جاری 83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.
83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد رئیسی اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات مرتبط با تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، بنیاد برکت کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: با جذب 100 درصدی منابع مرتبط با این تفاهم‌نامه و پرداخت تسهیلات مرتبط، زمینه اشتغال‌زایی مستقیم برای 555 نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

رئیسی یادآور شد: تفاهم‌نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، بنیاد برکت کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌منظور حمایت از کسب و کارهای خُرد صنایع‌دستی، استمرار اشتغال‌زایی و توسعه صنایع‌دستی روستایی و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه روستائیان به شهرها منعقد شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این استان افزون بر ۱۲ هزار هنرمند صنایع‌دستی در ۵۲ رشته دارد که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ هزار نفر در فصل‌های مختلف سال فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۳:۳۱

19 Jan 2021