۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۶۴۵۵
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

اجرای مانور جهادی تعدیل بار روشنایی معابر، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و رمز ارزها

همزمان با سراسر کشور سومین مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در سطح این استان با رویکرد تعدیل روشنایی معابر، مقابله با برق‌های غیرمجاز و رمز ارزها در دو روز کاری برگزار شد.
اجرای مانور جهادی تعدیل بار روشنایی معابر، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و رمز ارزها
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با سراسر کشور سومین مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در سطح این استان با رویکرد تعدیل روشنایی معابر، مقابله با برق‌های غیرمجاز و رمز ارزها در دو روز کاری برگزار شد.

مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت در تشریح جزئیات مانور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مرکز پایش صنعت برق کشور اظهار کرد: طی این مانور 63 اکیپ درقالب 20 گروه کشف رمز ارز و لوازم اندازه‌گیری، 23 گروه اصلاح روشنایی معابر و 20 گروه نظارت (جمعا 109 نفر) در اجرای این مانور مشارکت داشتند که ماحصل آن کاهش قابل ملاحظه برق مصرفی در سطح استان بود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تاکنون 7 هزار و 57 چراغ روشنایی در معابر شهری، 100 چراغ روشنایی در معابر بین‌شهری و روشنایی معابر مراکز تفریحی، پارک‌ها و میادین سطح استان نیز تعدیل و اصلاح شده است.

فرهزاد با اشاره مقابله با برق‌های غیرمجاز و استخراج رمز ارزها تاکید کرد: در مانور فوق 590 مورد مشترک مشکوک به استخراج رمز ارز با برق غیرمجاز مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 12 مورد قطعی استخراج رمز ارز کشف و شناسایی شد که با جمع‌آوری آن میزان 900 کیلووات در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

وی افزود: طی این مانور دو روزه 19 مرکز اداری که مجهز به مولد خود تامین (دیزل ژنراتور) بودند، هرکدام به میزان دو ساعت وارد مدار شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۶:۰۴

16 Jan 2021