۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۶۴۴۸
فرماندار شهرستان فارسان؛

دوسوم تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی محقق شد

مرساد طاهری فرماندار شهرستان فارسان گفت: در حوزه اشتغال شهرستان فارسان تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان چيزي در حدود 1500 نفر در سال 99 بوده که تقريباً نزديک دوسوم آن محقق شده است.
دوسوم تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی محقق شد
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  پيرامون اشتغال شهرستان فارسان گفت: در حوزه اشتغال شهرستان فارسان تعهد اشتغال دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان چيزي در حدود 1500 نفر در سال 99 بوده که تقريباً نزديک دوسوم آن محقق شده و در فرصت باقي‌مانده دستگاه‌ها تلاش خواهند کرد به تعهدشان عمل کنند.
 
وي در ادامه افزود: در حوزه تسهيلات توسعه روستايي و عشايري سهم شهرستان حدود 17 ميليارد تومان بوده که تاکنون بيش 30 ميليارد تومان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان جذب داشته ايم.
 
طاهری خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 1200 نفر اشتغال ايجادشده و در حوزه مشاغل خانگي سهم شهرستان فارسان چيزي در حدود 700 ميليون تومان بوده که با ايجاد اشتغال 70 نفر کاملاً جذب‌شده است.
 
فرماندار شهرستان با تاکيد بر لزوم توجه ويژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بيکاري بعنوان اصلي ترين معضل شهرستان اظهار داشت : اولويت اصلي ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانيم مشکلات اشتغال را حل کنيم قطعا ساير مشکلات شهرستان نيز خود به خود حل می شود.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۳۰:۲۵

16 Jan 2021