۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۶۴۳۸
مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری:

پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

البرز للگانی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت : پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقاء کمی و کیفی سطح رسانه ای در استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار البرز للگانی مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقاء کمی و کیفی سطح رسانه ای استان، تمرکز بر جنگ رسانه ای دشمن و خنثی نمودن آن، تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خصوصا موضوع امید آفرینی، انجام روشنگری در جهت انتقام سخت از آمریکا و خروج از منطقه و همچنین نشان دادن اقدامات مخلصانه و جهادی مردم بزرگوار استان در ایام شیوع کرونا و مشارکت آنها در مراجل گوناگون رزمایش کمک مومنانه و سایر اهداف دیگر از ابتدای سال جاری آغاز گردید.
 
وی تصریح کرد : خوشبختانه تاکنون شاهد مشارکت بسیار بالای اصحاب رسانه استان در این رویداد مهم رسانه ای هستیم و حدود 473 اثر در 10 موضوع و 10 قالب به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
 
للگانی عنوان کرد:  از هفته آینده کار داوری آثار شروع می شود  و مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در دهه مبارک فجر متناسب با شرایط کرونا  برگزار و به افراد منتخب، تندیس جشنواره به همراه لوح سپاس و هدیه ای ارزنده تقدیم می شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۷:۱۳

14 Jan 2021