۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۶۴۲۲
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی؛

پیگیری جدی تحقق مطالبات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌ها را یکی از مهم‌ترین مباحثی دانست که در لایحه بودجه کشور پیگیر تحقق آن خواهد بود.
پیگیری جدی تحقق مطالبات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با نماینده مردم لردگان و خانمیرزا و نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به مشکلات بودجه‌ای نهاد در تحقق اهداف ارزشمند فرهنگی، بر لزوم حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای اصلاح بودجه نهاد تأکید کرد.

حسین بامیری نیز در ادامه به اهمیت گسترش زیرساخت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه کتاب پرداخت و اذعان داشت: کتاب و کتاب‌خوانی سرچشمه پیشرفت و تعالی جوامع محسوب می‌شود و حق برخورداری تمامی مردم از امکانات کتابخانه‌ای از حقوقی است که ما به‌عنوان نمایندگان مردم باید پیگیری آن باشیم پس باید برای پرورش نسلی کتاب‌خوان زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و مهم‌ترین عامل برای فراهم کردن این زیرساخت اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا و نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش خواهیم کرد با همراهی سایر نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه، مطالبات به‌حق کتابداران را محقق و مشکلات بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را رفع نماییم.
گفتنی است در سفر اخیر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری گزارشات مفصلی در خصوص مشکلات پیش روی نهاد و مطالبات کتابداران و همچنین مطالبات مردم استان در حوزه ساخت و ساز کتابخانه‌ها، توسعه، تجهیز و به‌روزرسانی امکانات و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، به محمدباقر قالیباف تقدیم شد.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۴:۵۱

13 Jan 2021