۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۶۳۸۰

۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت لردگان اعطا شد

رئیس اداره کمیته امداد لردگان گفت: ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان ایتام تحت حمایت لردگان با هزینه ۸۷۵ میلیون تومان اعطا شده است.

به گزارش جهانبین نیوز ، یوسف محمودی با اشاره به تسهیلات این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند بیان کرد: نوعروسان و بانوان نیز در صورت ازدواج مجددشان، جهیزیه و پسران خانواده‌های تحت حمایت نیز هدیه ازدواج دریافت می‌کنند.

وی افزود: جهیزیه از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد است که ارائه این خدمت علاوه‌بر اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند را کاهش می‌دهد زمینه ازدواج آسان جوانان را نیز فراهم می‌کند.

رئیس اداره کمیته امداد لردگان ادامه داد: ضمن تقدیر از مشارکت خیران و مؤسسات خیریه در زمینه تأمین جهیزیه فرزندان خانواده‌های نیازمند ۳۵ سری جهیزیه با مشارکت مؤسسه خیریه نور آل یاسین تهیه و به نوعروسان ایتام تحت حمایت این نهاد اعطا شده است.

محمودی هزینه تهیه هر سری جهیزیه را ۲۵ میلیون تومان عنوان و مطرح کرد: کالاهای اساسی شامل یخچال، اجاق ‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، و لوازم آشپزخانه برای این نوعروسان تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۷۶ سری جهیزیه با هزینه ۸۸۳ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان نیازمند اعطا شده است.

شایان ذکر است، نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۴:۴۵

9 Jan 2021