۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۶۳۶۹
امام‌جمعه فارسان:

۱۹ دي يعني ملت ایران آمريکا و رژيم صهيونيستي را دشمن درجه یک انقلاب مي‌داند

امام جمعه فارسان گفت: زنده نگه‌داشتن ۱۹ دي يعني ما هنوز آمريکا و رژيم صهيونيستي را دشمن درجه‌يک اسلام و انقلاب مي‌دانيم و براي نابودي اين ريشه‌هاي تباهي مرگ آنان را از خدا مي‌خواهيم .
۱۹ دي يعني ملت ایران آمريکا و رژيم صهيونيستي را دشمن درجه یک انقلاب مي‌داند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان اظهار  کرد: عروج ملکوتي آيت‌الله مصباح‌يزدي را تسليت عرض مي‌کنم حقيقتاً مرحوم علامه مصباح‌يزدي در بصيرت افزايي ملت ما نقش بسزايي داشت و اقدامات اثرگذار ايشان منحصر به قم و طلبه‌ها نبود بلکه بنيان‌گذار حرکت‌هاي بصيرت افزايي عظيمي در کشور همانند طرح ولايت شدند.

 وي افزود: آموزش‌هايي که مرحوم علامه مصباح‌يزدي در ميان اقشار جامعه داشت، بسيار اثرگذار بود و وقتي به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي مشرف مي‌شدند آن‌چنان ادب امامت، ولايت و رهبري را داشتند که تماشايي و درس‌آموز بود تا ما بدانيم در پيشگاه رهبري بايد چگونه باشيم.

ملک پور به سالروز قيام مردم در قم اشاره داشت و تصريح کرد: امروز 19 دي سالروز قيام مردم قم است که در سال 1356 قيام با مقاله‌ يکي از مزدوران رژيم منحوس پهلوي عليه مقدسات نوشته بود. به راه افتاد در آن زمانحجاب را کهنه‌پرستي و ارتجاع سياه گفته بودند، قيام ۱۵ خرداد را توطئه استعمار سرخ و سياه ناميده بودند.

وي بيان داشت: مردم و جوانان و طلاب آگاه قم مقصود نويسنده و مسيري که مي‌خواهد طي شود را خوب فهميدند. فهميدند که اين يک مقاله ساده و يک نوشته آسان نيست. بلکه توطئه پشت آن خوابيده است و در آن زمان به موقع عمل کردند. حرکتي که تمام مردم از اقشار مختلف در آن حاضر بودند و روحانيت جلودار بود، اين حرکت سرآغاز مبارزات و تحولاتي بود که نتيجه‌اش پيروزي انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود.

امام جمعه فارسان تصريح کرد: انقلابي که آثار منطقه‌اي و فرا منطقه‌اي آن بر کسي پوشيده نيست. ۱۹ دي ريشه انقلاب است و این را به ما يادآوري مي‌کند که اگر مردم بصير به‌موقع عمل کنند اثر آن قطعي است. لذا ۱۹ دي شد ريشه تحولاتي که در جهان شاهد او هستيم و زنده نگه‌داشتن ۱۹ دي يعني اين‌که انقلاب زنده؛ و زنده نگه‌داشتن ۱۹ دي يعني ما هنوز آمريکا را و رژيم صهيونيستي را دشمن درجه يک اسلام و انقلاب مي‌دانيم و براي نابودي اين ريشه‌هاي تباهي مرگ آنان را از خدا مي‌خواهيم .
 
وي اظهار داشت: رئيس جمهور چند روز گذشته گفت؛ هر وقت آدم خُلي که در کوچه سنگ مي‌زند و شيشه مي‌شکند، در يک‌لحظه عاقل شود و بگويد که من ديگر نمي‌خواهم شيشه بشکنم، ما استقبال مي‌کنيم. اگر دولتي که در آينده نزديک در امريکا بر سر کار مي‌آيد، بگويد که امريکا شيشه شکستن را کنار گذاشته و توبه کرده و مي‌خواهد به تعهداتش عمل کند، ما هم به تعهداتمان عمل مي‌کنيم اما آیا اسم جنايت‌هاي آمريکا شيشه شکستن است؟

انتهای پیام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۰۸:۴۹

8 Jan 2021