۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۶۳۱۷
نماینده مردم در مجلس؛

بی سوادی در حوزه رسانه هراس دارد /حضور مردم در بازار بورس بدون برنامه بود

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متاسفانه به خاطر عدم داشتن سواد رسانه سبب شده که مردم حضورشان در بازار بورس بدون برنامه باشد.
بی سوادی در حوزه رسانه هراس دارد /حضور مردم در بازار بورس بدون برنامه بود
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: عدم داشتن سواد رسانه موجب شد یک موج بزرگ به سمت بازار بورس اتفاق بیفتد .

وی تصریح کرد: اجازه بدهید یک بستری ایجاد شود که سازمان صدا و سیما بتواند در یک فضای ارتقا سواد رسانه مردم را آموزش دهد .

راستینه  با اشاره به اینکه امروز متاسفانه  به خاطر عدم داشتن سواد رسانه سبب شده که مردم حضورشان در بازار بورس بدون برنامه باشد بیان داشت: ما اگر امروز بستری ایجاد کنیم که مردم در آن بستر بتوانند سواد رسانه خوبی داشته باشند آنوقت به صورت یک اتفاق آنی،  یک شایعه از بازار بورس خارج نمی شوند

وی تاکیدکرد: مردم باید بدانند که در یک بازار بورس از یک منطق و استدلال درستی تبعیت کنند .
راستینه خاطر نشان کرد: این ردیفی که پیش بینی شده بین  ۴۶۰ تا ۵۰۰ درصد رشد برنامه  تحقق داشته و ما از ۵/ درصد یک دهم  درصد گفتیم اضافه شود تا بتوانیم یک فرصت ارتقا سواد رسانه ای را رقم بزنیم.

وی اذعان داشت: ما اگر در بازار بورس به سمت افزایش داده های مردم و سهام داران حرکت نکنیم اتفاقی نخواهد افتاد .

راستینه تاکید کرد: نرخ مالیات نقل و انتقال سهام و حق  تقدم سهام شرکت ها اعم از ایرانی و خارجی در بورس یا بازارهای خارج از بورس  به استثنا نقل و انتقالات سهام عدالت که بیشتر آن متوجه مردم ضعیف است لذا این مالیات شامل حال مردم ضعیف جامعه نمی شود .

وی تاکید کرد: می توانیم با افزایش سواد رسانه ای به مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۵:۰۱

4 Jan 2021