۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۶۲۸۹
امام جمعه شهرستان لردگان:

حماسه ۹ دي بصيرت مردم را در حمايت از نظام و ولايت فقيه ثابت کرد/ شهيد حاج قاسم سليماني يک ديپلمات برجسته بود

امام جمعه لردگان گفت: 9 دي تا 19 دي دهه آگاهي و بصيرت مردم بر عليه دشمنان است، در چنين روزهايي وقتي مردم انقلابي ايران ديدند که به ارزش هاي مقدس اسلام توهين کردند آمدند و در حمايت از اسلام حماسه تاريخي 9 دي را شکل دادند.
حماسه ۹ دي بصيرت مردم را در حمايت از نظام و ولايت فقيه ثابت کرد/ شهيد حاج قاسم سليماني يک ديپلمات برجسته بود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته با اشاره به سخن حضرت علي(ع) گفت: حضرت علي (ع) فرمودند: از خدا بترسيم خدايي که اگر سخن بگوييد مي‌شنود و پنهان کنيد، آگاهي دارد .
 
حضرت زهرا براي همه جامعه از مدير تا سياستمدار يک الگو است
 
وي، در باب رفتار و سيره سياسي حضرت فاطمه (س) بايد گفت: اولين حرکت حضرت زهرا(س) افشاگري و دفاع از امامت و ولايت اميرالمومنين بود. حرکت دوم حضرت زهرا(س)، آسيب شناسي و آفت زدايي در جامعه آن روز بود، اينکه دليل کنار زدن حضرت علي (س) نفاق آنها بود نفاقي که با رحلت پيامبر(ص) بر عليه اميرالمومنين (ع) شروع شد. 
 
تاج زاد بيان داشت: حضرت زهرا (س) براي همه جامعه از مدير تا سياستمدار يک الگو است .
 
 
دهه ميثاق با ولايت

 امام جمعه لردگان در ادامه به دهه ميثاق با ولايت و دهه بصيرت اشاره نمود و گفت: 9 دي تا 19 دي دهه آگاهي و بصيرت مردم بر عليه دشمنان است، در چنين روزهايي وقتي مردم انقلابي ايران ديدند که به ارزش هاي مقدس اسلام توهين کردند آمدند و در حمايت از اسلام حماسه تاريخي 9 دي را شکل دادند.

خطيب جمعه لردگان افزود: مردم قهرمانانه حماسه ديگري آفريدن بايد، اين وقايع را از اول انقلاب تا الان مطالعه کنيم. دشمن را بشناسيم؛ اگر درايت رهبري و بصيرت مردم نبود آتش فتنه خاموش نمي شد؛ مردم الحمدالله بصيرت دارند و حماسه ۹ دي بصيرت مردم را در حمايت از نظام و ولايت فقيه ثابت کرد .
 
شهيد حاج قاسم سليماني يک ديپلمات برجسته بود 
 
امام جمعه لردگان در اولين سالروز شهادت حاج قاسم سليماني گفت: حاج قاسم يک ديپلمات برجسته بود، يک فرمانده بزرگ و حالا شهيد امت اسلامي است.
 
 وي افزود: شهيد سليماني چهره‌ي بين‌المللي مقاومت است، يک ژنرال بزرگ نظامي و يک شخصيت بزرگ سياسي از لحاظ معنوي و معارف الهي و جايگاه بسيار بزرگي داشت .
 
تاج زاد تصريح کرد: شهيد حاج قاسم سليماني، همه نيروهاي لازم را در امت اسلامي هماهنگ کرد همکاري بين روسيه و ترکيه صورت گرفت، يک ديپلمات ورزيده يک ژنرال کارکشته والامقام است.
 
امام جمعه لردگان، در رابطه با آمريکا و تحرکاتي که در منطقه انجام داده گفت: مدتي است تهديدهاي امريکا و صهيونيست ها در منطقه با هواپيما B52 و ناوها، زيردريايي که در رسانه هاي بيگانه و شبکه هاي اجتماعي شنيده مي شود فقط براي جوسازي و سرپوش گذاشتن بر شکست هاي مکرر ترامپ و امريکا است، همچنين حاکم کردن جنگ رواني - امنيتي در منطقه و فراهم کردن زمينه براي ورود بايدن به عنوان منجي و حامي صلح در منطقه و در نهايت فضاسازي براي جلوگيري از انتقام و سيلي سخت ايران که همگي نقشه هاي اين شيطان صفت ها مي باشد.
 
 وي افزود: سردار نمونه کامل يک انسان با بصيرت بود، در حالي که رهبران سوريه سقوط را حتمي مي دانستند اما شهيد سليماني در ديداري که با بشار داشت گفت: بمان و مقاومت کن زيرا ما کنار شما هستيم و اين يعني بصيرت شهيد سليماني .
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۳۱:۱۹

1 Jan 2021