۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۲۸۷
در چهارمحال و بختیاری؛

بهره برداری از پروژه راه آهن تا سال ۱۴۰۰

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس با اشاره به اینکه راه آهن از پروژه های اولویت دار این استان به شمار می رود گفت: در این جلسه مقرر شد وزیر راه و شهرسازی اعتباری برای پروژه مذکور در نظر بگیرد و تا سال آینده این اعتبار تخصیص داده شود که پروژه به بهره برداری کامل برسد.
بهره برداری از پروژه راه آهن تا سال ۱۴۰۰
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی  از مصوبات جلسه مشترکی که با مجمع نمایندگان ، وزیر راه و شهرسازی و عده ای از مسئولین استان برگزار شده بود خبر داد و اظهار کرد:  زیر ساخت های جاده ای و ارتباطی استان از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود .
 
وی با اشاره به اینکه راه آهن از پروژه های اولویت دار این استان به شمار می رود گفت: در این جلسه مقرر شد وزیر راه و شهرسازی  اعتباری برای پروژه مذکور در نظر بگیرد و تا سال آینده این اعتبار تخصیص داده شود که پروژه به بهره برداری کامل برسد.
 
راستینه پروژه های مسکن مهر را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان و خاطر نشان کرد: زیر ساخت پروژه های مسکن مهر دچار مشکل شده که باید این مشکل برطرف، تکمیل و تحویل شهرداری داده شود.
 
وی یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد دادند بابت هزینه های تامین زیر ساخت پروژه های مسکن مهر در سراسر این استان چنانچه مشکلی مشابه دارند برای حل این مشکلات پیگیری های لازم انجام  گیرد.
 
وی جاده های مواصلاتی  و راه های ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری با استان های همجوار به ویژه بزرگراه شهرکرد، خوزستان را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: با توجه به تصویب ماده  پنجاه و ششم مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص اخذ ماده بیست و سوم نیز انجام شود.
 
راستینه بزرگراه لردگان- خوزستان را از پروژه های مهمی دانست که در صورت بهره برداری توسعه این استان را به همراه دارد و مقرر شد اعتبارات بهسازی جاده های روستایی مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی از دیگر  مباحث مطرح شده در این جلسه  را فرودگاه شهرکرد و پروازهای آن دانست و تشریح کرد: مقرر شد دلایل ابطال پروازها و برقراری مجدد آن ها، پیگیری های لازم انجام و به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.
 
راستینه در پایان به گرانی مسکن در شهرکرد اشاره کرد و یاد آور شد: این مسئله باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۵:۲۵

1 Jan 2021