۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۶۲۷۶
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان؛

اجراي بيش از 60 عنوان برنامه در هفته بصيرت در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از اجراي بيش از 60 عنوان برنامه با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي در هفته بصيرت در شهرستان فارسان خبر داد.
اجراي بيش از 60 عنوان برنامه در هفته بصيرت در شهرستان فارسان
سيد هادي صالحي به مناسبت فرارسيدن هفته بصيرت در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز؛  از اجراي بيش از 60 عنوان برنامه به مناسبت فرارسيدن هفته بصيرت در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: با توجه به شرايط ويژه و خاص شيوع ويروس منحوس کرونا در سطح شهرستان تلاش شده تا در اجراي برنامه‌ها تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي به‌طور کامل رعايت شوند و همچنين تلاش شده تا برنامه‌ها را با حضور حداکثري اما به‌صورت مجازي اجرا کنيم و حتي‌الامکان از تجمعات خودداري شود.
 
وی در ادامه عنوان کرد: تقارن دهه فاطميه و همچنين سالگرد شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني با دهه ميثاق و با ولايت سبب شده تا امسال شرايط ويژه و خاصي را شاهد باشيم و بايد گفت که شعار بصيرت فاطمي، ولايتمداري، مقاومت علوي بسيار مناسب اين دهه است.
 
صالحی گفت: فضاسازي متناسب سطح شهر، توزيع کمک‌هاي مؤمنانه در سطح شهرستان، برگزاري ايستگاه‌هاي صلواتي همراه با توزيع رايگان ماسک و مواد ضدعفوني‌کننده بين عموم مردم، غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا، شيشه نويسي هاي خودروهاي عمومي سطح شهر، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي سياسي، برگزاري رژه موتوري با همراهي ادارات شهرستان، برگزاري مسابقات بومي محلي و ورزشي توسط پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و... ازجمله برنامه‌هايي است که براي اين دهه در نظر گرفته‌شده اما بازهم تأکيد مي‌شود که در اجراي اين برنامه‌ها رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اولويت خواهد بود.
 
وي در پايان عنوان کرد: حضرت زهرا سلام‌الله عليها نمادي از بصيرت افزايي و روشنگري است که مردم و ملت شريف ايران نيز با پيروي از مکتب فاطمي توانستند در نهم دي‌ماه سال 88 چشم فتنه را کور کنند اما اين اتفاقات بايد تحليل و آسيب يابي شوند و براي جوانان امروز روشنگري شود تا از بروز فتنه‌هاي احتمالي در آينده جلوگيري شود.

انتهای پیام/۵۳۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۱:۱۶

31 Dec 2020