۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۲۵۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سردار سلیمانی شهید شد تا ایران جان بگیرد/دشمن پایش را از گلیمش درازتر کند تیشه به ریشه خود زده

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سردار ما رفت که ایران جان بگیرد، شهید سلیمانی مخلصانه و برای اسلام تلاش می‌کرد این شهید در خدمت همه اقشار جامعه بود و همه چیز را می‌دید به جز خودش را.
سردار سلیمانی شهید شد تا ایران جان بگیرد/دشمن پایش را از گلیمش درازتر کند تیشه به ریشه خود زده
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه در روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صهیونیست خبیث به خیال خود شاد بود اظهار کرد: ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم این نفرت و کینه‌ها روزی یقه آمریکا و اسرائیل را می گیرد همان طور که تا این لحظه گرفته است.

وی ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روزی سوریه، عراق و منطقه را از شر داعش نجات داد و با شهادتش دنیا از شر زورگویی‌های آمریکا نجات خواهد یافت.

نکونام پرچم مقاومت را بالا دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی، جهان اسلام و مستضعفین، پیروزیشان نزدیک است و برای این پیروزی هیچ مانعی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران تا زمانی که نابودی را به چشم نبینند باورشان نمی‌شود که روز از بین رفتنشان نزدیک است اضافه کرد: استکبار جهانی به خیال خام خود تصور می‌کند با شهید کردن حاج قاسم سلیمانی از کابوس نابودی رهایی یافته است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به تصور اینکه به شهادت رساندن سردار سلیمانی راهی برای رهایی آنان از کابوس نابودی است دست به این اقدام زدند بیان داشت: ما از اینجا به استکبار جهانی اعلام می‌داریم نابودی شما نزدیک است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند که سپاه، نیروهای مسلح، بسیجیان و تمامی ایرانیان به زودی انتقام خود را از دشمن می گیرند خاطرنشان کرد: بدانید که با امید به خداوند پیروزی نزدیک است و یک ذره این امید در دل شما کاهش پیدا نمی‌کند و این وعده‌های قرآنی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سردار ما رفت که ایران جان بگیرد، شهید سلیمانی مخلصانه و برای اسلام تلاش می کرد این شهید در خدمت همه اقشار جامعه بود و همه چیز را می دید به جز خودش را.

نکونام با بیان اینکه جهاد در راه خدا همه چیز شهید سلیمانی بود ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که شهید سلیمانی به ما دارد پیروی بی‌چون و چرا از ولایت است، شهید سلیمانی یک لحظه به خود اجازه نداد خلاف رهنمودهای رهبری کاری را از پیش ببرد ایشان تکلیف شرعی و دینی خود را می دانست.
 
وی عبادات، نمازها و شب زنده‌داری‌های شهید سلیمانی را یکی از دلایل آسمانی شدن این شهید بزرگوار عنوان و بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای علم، ایمان، ارزش‌های انقلاب  و دین جان خود را فدا کرد، وحدت مشکل امروز من و شما است متاسفانه امروز وحدت را حول محور جناح تعریف می‌کنند این وحدت مورد انتظار شهید قاسمی نیست، وحدت فقط یک جایگاه بوده و آن ولایت‌فقیه است.
 
نکونام در پایان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران راه خود را می‌رود خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب جهانی و اسلامی است و اگر دشمن بخواهد پای خود را از گلیمش درازتر کند تیشه به ریشه خود زده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۵:۳۶

31 Dec 2020