۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۶۲۳۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز

فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی بر دل‌هاست

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بنده مدتی را در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتم و شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار همه خصیصه‌های نیکو را در وجود خویش داشت، ایشان همیشه خود را خادم می‌دانست و هر جایی که بود به دنبال برتری و فرمانده نبود، فرماندهی ایشان فرماندهی بر دل‌هاست.
فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی بر دل‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری در آستانه شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در دفتر جهانبین نیوز به بیان زوایای زندگی و شخصیت این شهید گرانقدر پرداخت.

متن این گفت‌وگو به شرح زیر است:

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در قیامت عده‌ای به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند اظهار کرد: از آنجایی که ما شیعه هستیم و به این موضوع اعتقاد داریم که قطعا طبقات بهشت و جهنم وجود دارد و برخی از صالحان همنشین پیامبر و ائمه اطهار خواهند بود، مطمئنا شهید سلیمانی هم یکی از این افراد است، ما در زمان حیات شهید سردار سلیمانی درخصوص معنویت، اخلاص و محبوبیت خدادادی این شهید این غبطه را داشتیم.
 
وی رفتارهای شهید سلیمانی را الگویی برای همه مردم دانست و بیان داشت: همه ویژگی‌های این شهید بزرگوار نسبت به دیگر شاخصه‌های ایشان برتری دارد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حاج قاسم به دنبال نام نبود و خشوع و تواضع از ویژگی‌های بارز ایشان است، افزود: شجاعت، مردم‌داری، مردم‌یاری و... ازجمله این خصیصه‌ها است.
 
سردار اکبری خاطرنشان کرد: بنده مدتی را در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتم و شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار همه خصیصه‌های نیکو را در وجود خویش داشت، ایشان همیشه خود را خادم می‌دانست و هر جایی که بود به دنبال برتری و فرمانده نبود، فرماندهی ایشان فرماندهی بر دل‌ها بود، حاج قاسم با همه ویژگی‌های والایی که داشت به سبب شناخته شده نبودنشان مظلوم هم بود.



سردار سلیمانی سیاست‌مداری بی‌نظیر بود
 
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی علاوه‌براینکه فردی نظامی بود سیاست‌مدار بزرگ و بی‌نظیری هم بود، ایشان ارتباطات موثری با سران کشورهای مختلف دنیا داشت، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی یک مرد انقلابی بود و عمل انقلابی داشت و این در حالی بود که امروز عده‌ای ادعای انقلابی بودن دارند ولی عمل انقلابی ندارند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تعبیر ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همین یک کلمه کفایت می‌کند که مقام معظم رهبری فرمودند "حاج قاسم خود یک مکتب است" تاکید کرد: از آنجایی که مکتب یک پایه درس‌آموزی و یک دانشگاه است یعنی حاج قاسم خود نمونه کاملی بود که همچون دانشگاهی می‌توان در آن درس آموخت.

رفتن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیری جهانی داشت

وی با اشاره به اینکه همه شهدا افضل هستند بیان داشت: تاثیر وجودی حاج قاسم سلیمانی از صدها برادر برای ما بیشتر است، چراکه تاثیر این شهید بزرگوار بر دنیا و کل ایران بود، رفتن حاج قاسم تاثیر جهانی داشت.
 
سردار اکبری ظهور گروه‌های تکفیری و ظهور داعش را بر اصل رعب و وحشت عنوان کرد و یادآور شد: زمانی اگر کلمه اسلام را در اینترنت سرچ می‌کردیم، شاهد تصویری از یک پرچم سیاه و شمشیر و خون‌ریزی بودیم و این همان اسلامی است که قرار بود توسط گروه‌های تکفیری و داعش اجرا شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر داعشی‌ها و گروه‌های تکفیری به قبور ائمه اطهار دست پیدا می‌کردند معلوم نبود چه بی‌حرمتی‌هایی صورت می‌دادند.
 
وی یکی دیگر از اهداف شکل‌گیری گروه‌های داعش را نسل‌کشی همه مسلمانان و هر کسی که با آنان مخالفت کند دانست و یادآور شد: تکفیری‌ها مردم را به کافر و غیرکافر تقسیم می‌کردند و کافران از نظر خودشان را به قتل می‌رساندند.



اگر رزمندگان اسلام به فرماندهی شهید سلیمانی نبودند، وضعیت منطقه غیرقابل پیش‌بینی بود

سردار اکبری شگرد داعش را استفاده از بی‌رحم‌ترین روش‌ها برای نابودی مخالفان عنوان و خاطرنشان کرد: تنها هدف داعش از این اقدامات اسلام‌هراسی و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است، ملت ایران باید بداند اگر تکفیری‌ها به مردم شیعه دسترس پیدا می‌کردند، بالاترین فجایع را به‌وجود می‌آوردند و محاصره چهارساله شهرهای شیعه‌نشین و مقاومت مردم این شهرها نشان از آن دارد که مردم این شهرها می‌دانستند اگر داعش وارد شهرهای آن‌ها شود کسی زنده نخواهد ماند.
 
وی با اشاره به اقداماتی که در جهت شست و شوی مغزی نیرهای تکفیری صورت گرفته بود ادامه داد: تاثیر بر افکار این افراد به قدری زیاد بود که هر کدام از آن‌ها تصور می‌کرد اگر تعداد بیشتری را بکشد زودتر وارد بهشت می‌شود و اگر رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نبودند معلوم نیست چه بلایی بر سر منطقه آمده بود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آنچه به مردم نشان دادند تنها بخشی از جنایات تکفیری‌ها در سوریه و عراق بود و در آینده عمق بی‌رحمی و قصاوت این افراد در مقابل غیرنظامی‌ها که خود ما هم شاهد آن بودیم به تصویر کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۵۱:۰۴

29 Dec 2020