۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۶۲۳۵
با تمرکز بر صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری برگزار شد :

رویداد استارت‌آپ در قالب ایده‌شو مدیریت پساب‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد استارت‌آپی(کسب و کار نو) در قالب ایده‌شو مدیریتِ پساب‌های صنعتی از طریق ویدیوشوی آنلاین برگزار شد.
رویداد استارت‌آپ در قالب ایده‌شو مدیریت پساب‌های صنعتی
به گزارش جهانبین نیوز  ؛ حمیدرضا فلاح با اعلام این خبر ، افزود : این رویداد با نوآوری در مدیریت پساب‌های صنعتی با تمرکز ویژه بر صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و به منظور دفع، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی در قالب وبینار برگزار شد.

 فلاح با اشاره به اهمیّت کسب و کارهای نو در جهش تولید ، تصریح کرد: زمینه‌‌های این رویداد حول مخورهای مدیریت دفع پساب‌های ویژه ، سیستم‌های نوین تصفیه و بازیافت پساب صنعتی ، کاهش آلاینده‌های ویژه در رفع پساب صنعتی ، تولید انرژی از پساب‌های خانگی و صنعتی و فن‌آوری‌های نوین در تصفیه‌ و بازیافت پساب مطرح شد که بر همین اساس از  ۲۱ ایده‌ی به دبیرخانه واصل شد.

وی بیان کرد : از میان ۱۸ ایده‌ی منتخب در مرحله‌ی مقدماتی (فاز صفر) تعداد ۸ ایده در مرحله‌ی نهایی ارایه شد که پس از بررسی‌های لازم و تصویب هیات داوران ، ۴ ایده‌ی برتر موفق به کسب جوایز ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به تشریح عناوین مفهومی ایده‌های برتر پرداخت و اظهار داشت: ایده‌های "دستگاه‌ تصفیه الکتروشیمیایی پساب‌ها و آب‌های شور جهت یون‌زدایی" و "تولید مکمل خوراکی تغذیه‌ی دام با استفاده از مایع شکمبه‌ی کشتارگاهی" به ترتیب حایز رتبه‌های اول و دوم و ایده‌های "بیوفیلتر حذف فلزات سنگین از پساب‌های صنعتی" و "تجزیه‌ی نوری پساب با استفاده از فرآیندهای اکسیداسیون پیشرفته" به طور یکسان حایز رتبه‌ی سوم شدند.

۷ دی ۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۴۰:۳۳

27 Dec 2020