۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۶۲۰۹
در پنجمین جلسه طرح شهید سلیمانی عنوان شد:

کاهش40درصدی مبتلایان و فوتی های کرونایی در بام ایران

بعد از اجرای طرح سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی مبتلایان و فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری کاهش 40درصدی داشته است.
کاهش40درصدی مبتلایان و فوتی های کرونایی در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری گفت: امروز پنجمین جلسه قرارگاه استانی طرح سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا و با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در این طرح که از اول آذرماه شروع شد، شاهد کاهش بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا و فوتی های ناشی از این بیماری و مراجعات به بیمارستان ها و درمانگاه ها هستیم، که برآورد اولیه بیش از 20درصد بود.

سردار علی محمد اکبری از تلاش و همکاری بسیار خوب دستگاه های مختلف ازجمله، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی، بسیج و جمعیت هلال احمر و نهادهای حمایتی در اجرای طرح سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: امروز گزارشی که عزیزان دادند الحمدالله بیش از 40درصد کاهش مراجعات به بیمارستان ها و فوتی های ناشی از کرونا بوده است.

وی کاهش مبتلایان و فوتی های کرونایی را ناشی از اجرای محدودیت ها  و موفقیت طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آموزش به مردم و همراهی و همکاری همگانی دانست و گفت: طرح های نظارتی، مراقبتی و حمایتی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تأثیرگذار بوده است.

سردار اکبری افزود: همه این ها به منزله این نیست که خدای ناکرده غافل باشیم و وضعیت به صورت صددرصد سفید در سراسر کشور وجود داشته باشد، بلکه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و می طلبد رعایت موارد بهداشتی همچنان ادامه داشته باشد و حتی سخت گیرانه تا خدای ناکرده شاهد وضعیت های بدی نباشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه که معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان و نمایندگان بهداشت و درمان و علوم پزشکی استان و دستگاه های مختلف حضور داشتند، گزارشی از روند مقابله با ویروس منحوس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ در این جلسه فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری از طریق ارتباط تصویری گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی ارائه کردند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۵:۳۴

24 Dec 2020