۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۶۲۰۸
درچهارمحال و بختیاری:

انعقاد تفاهم نامه بین بسیج و هیئت ورزش های همگانی

تفاهم نامه همکاری بین تربیت بدنی بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و هیئت ورزش های همگانی استان چهارمحال و بختیاری امضاء شد.
انعقاد تفاهم نامه بین بسیج و هیئت ورزش های همگانی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین تربیت بدنی سپاه و هیئت ورزش های همگانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه سپاه متعلق به همه مردم است، چرا که سپاه از بطن مردم است و وظیفه و رسالت آن حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه وصل به پیکره بیکران بسیج است که همان مردم هستند و مقام معظم رهبری می فرمایند؛ بسیجی فقط آن کسی نیست که در پایگاه یا در فعالیت های بسیج شرکت می کند؛ بلکه هرکسی دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی است.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به استان ولایتمدار معروف است، گوشه هایی از حضور مردم این خطه از سرزمین اسلامی در صحنه های دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تقدیم 2440شهید گلگون کفن را یادآوری کرد و با اشاره به وضعیت جغرافیایی و طبیعت استان و ارتفاع زیاد از سطح دریا، گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در استان و سپاه و بسیج است.

سردار اکبری، حضور سپاه در عرصه های مختلف را مکمل کار دولت ها دانست و افزود: همیشه هرجایی که باری بر زمین بوده بچه های سپاه و بسیج آمدند و یاری کردند و امروز هم در بحث کرونا جزء اولویت های کارمان است چون مردم ما مورد تهاجم قرار گرفته اند و جزء ابلاغیات رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با یادآوری اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای آذرماه و کاهش مراجعات مردم به بیمارستان ها و کاهش فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا، گفت: پشتیبانی مردم در موفقیت این طرح بسیار تأثیر گذار بوده است.

سردار اکبری تصریح کرد: ما با ظرفیت های و امکانات سپاه در سطح استان و پایگاه های مقاومت بسیج از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و اماکن ورزشی در خدمت شما هستیم و امیدواریم ان شاءالله شاهد دستاوردهای این تفاهم نامه باشیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به پتانسیل های موجود که در پایگاه های مقاومت و جامعه بسیج استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین هیئت ورزش های همگانی و تربیت بدنی بسیج سپاه استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

آقای الله وردی افزود: اهداف این تفاهم نامه، همکاری، هم افزایی، استفاده از ظرفیت های سازمانی در جهت ارتقای سطح سلامت بسیجیان و خانواده بزرگ نیروهای مسلح استان و آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با این منابع سازمانی و امکانات موجود در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه استان کمک کنیم.

 محمدیان رئیس هیئت ورزش های همگانی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با توجه به ظرفیت بسیار عظیمی که در حوزه بسیج و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هست، تفاهم نامه مشترکی بین هیئت ورزش های همگانی و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حوزه های توانمندسازی بسیجیان در بحث ورزش های همگانی با اهداف؛ جامعه فعال، تیم فعال و محیط فعال و مردم فعال به امضاء رسید.

محمودیان، کیفیت بخشی به آموزش های ورزشی برای بسیجیان عزیز استان را بعنوان یکی از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۳۵:۱۶

24 Dec 2020