۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۶۲۰۴
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

محاصره 22 روستا شهرستان کوهرنگ در برف

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: مسیر تردد 22 روستا در دهستان موگویی و منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف به‌صورت کلی مسدود شده است.
محاصره 22 روستا شهرستان کوهرنگ در برف
مرتضی زمان‌پور در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، گفت: طی بارش‌های شب گذشته 65 خودرو در شهرستان کوهرنگ در برف گرفتار شده که با حضور نیروهای راهداری، هلال‌احمر و... اسکان داده شدند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: گرفتار شدگان در برف اکثراً در گردنه‌های چری و شاه منصوری و بیشتر آن‌ها در گردنه تاراز گرفتار شدند.

وی ادامه داد: اسکان در گردنه‌های مذکور در شهرستان کوهرنگ انجام شد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطر گرفتاری راهداران از مردم تقاضا داریم حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و اگر ضرورت دارد حتماً زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات سفر را به همراه داشته باشند.

زمان‌پور عنوان کرد: مجموع بارش‌ها از دیشب تا الآن در شهرستان کوهرنگ 23 میلی‌متر بوده که 15 سانتی‌متر آن برف است و با مجموع برف روی زمین، هم‌اکنون ارتفاع برف در شهرهای شهرستان کوهرنگ به 42 سانتی‌متر رسیده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یک متر برف در گردنه‌های این شهرستان روی زمین نشسته است.

وی اضافه کرد: مسیر تردد 22 روستا در دهستان موگویی و منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف به‌صورت کلی مسدود شده است.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۴۲:۴۰

24 Dec 2020