۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۲۰۲
رييس اداره صمت شهرستان لردگان :

دليل واقعي گراني قيمت روغن چه بود؟ / مردم همدلي و همکاري کنند

شجاعی رئيس اداره صمت شهرستان لردگان پيرامون اين مسئله گفت: کمبود روغن تنها مربوط به شهر لردگان نيست بلکه مسئله اي کشوري است که تنها نياز به همکاري و همدلي مردم و بازاريان دارد تا از اين مشکل نيز عبور کرد.
دليل واقعي گراني قيمت روغن چه بود؟ / مردم همدلي و همکاري کنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، با توجه به کمبود و گراني شديد روغن خوراکي در بازار شهر لردگان و نارضايتي شهروندان از وضعيت موجود، همايون شجاعي رئيس اداره صمت شهرستان لردگان پيرامون اين مسئله گفت: کمبود روغن تنها مربوط به شهر لردگان نيست بلکه مسئله اي کشوري است که تنها نياز به همکاري و همدلي مردم و بازاريان دارد تا از اين مشکل نيز عبور کرد.

وي افزود: ماده خام و اوليه روغن خوراکي از کشورهاي خارجي وارد مي شود که تحريم هاي همه جانبه و ظالمانه بين المللي مانع از ورود ماده خام به کشور و همين مسئله موجب کمبود شديد روغن در سراسر کشور نيز مي شود.

شجاعي تصريح کرد: در شهر لردگان نيز روغن با کمبود روبه رو است اما اداره صمت و ساير ادارات نظارتي تلاش کرده اند که روغن توزيعي بصورت عادلانه بين مردم توزيع شود.

وي اظهار داشت: در چند روز اخير حدود 5 تن روغن در اختيار فروشگاه هاي معتبر شهر قرار گرفت اما با توجه به شيوع مرگبار کرونا وعدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي نمي توان اطلاع رساني کرد اگر چه توزيع ناچيز و شلوغ شدن مکان هاي توزيع نيز دليلي است که نمي توان آن را رسانه اي کرد، البته در روزهاي آينده  توزيع روغن در سطح شهر افزايش پيدا مي کند و پيش بيني مي شود تا حدود زيادي مسئله کمبود روغن حل شود.

رئيس اداره صمت لردگان در ادامه گفت : با کمبود روغن نظارت اداره صمت و ساير ادارت نظارتي در بازار لردگان بيشتر شده است و تاکنون حدود 12 فقره پرونده جهت پيگيري و بررسي هاي بيشتر به اداره تعزيرات لردگان فرستاده شده که اميداوريم با متخلفين برخورد جدي شود.

شجاعي با اشاره به نقش مردم در اين رابطه گفت: مردم در اين باره نقشي دو طرفه دارند از يکطرف بايد  همکاري کنند و اضافه بر مازاد روغن خريداري نکنند زيرا هجوم بيشتر به سمت بازار و فروشگاه ها تنها موجب افزايش گراني ها و کمبود بيشتر مي شود و از طرفي نيز انتظار داريم که مردم تخلفات را بصورت مستقيم براي اداره صمت ارسال نمايند زيرا با شناخت فروشگاه هاي نامعتبر و محتکرين مي توان توزيع عادلانه تري داشت.

وي در پايان تاکيد کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بازار به ويژه در رابطه با روغن مي توانند گزارش هاي خود را با 124 يا 3443680 در ميان بگذارند، در شرايط کمبود روغن تنها خواسته اي که از مردم داريم همکاري است.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۴:۳۹

24 Dec 2020