۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۶۱۹۱

تحلیل آماری هشتگ #واکسن_بخرید

۳۰ آذر ماه در توییتر کلید واژه #واکسن_بخرید با این هدف محوری که مذاکره و پذیرش fatf را مانع واردات واکسن کرونا اعلام کند به چشم آمد.
تحلیل آماری هشتگ #واکسن_بخرید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه دانا، ۳۰ آذر ماه در توییتر کلید واژه #واکسن_بخرید با این هدف محوری که مذاکره و پذیرش fatf را مانع واردات واکسن کرونا اعلام کند به چشم آمد.
پایش این کمپین از تالک واکر نشان می دهد ۶ هزار و ۴۸۰ کاربر اعم از واقعی و ربات در این پویش شرکت و ۹۷ هزار توییت و بازنشر را انجام دادند. ۶۸ درصد از اکانتها خارج از کشور و ۵۸ درصد در آمریکا ساکن هستند.
۲۰ درصد از ۹۷ هزار توییت یعنی حدود  ۱۹ هزار مورد، منحصر به فرد و بقیه تکراری گزارش شده. مجموع بازدید این توییت ها ۴۴۹ هزار و ۲۵۰ بازدید است.
 از ۱۰ کاربر اول تاثیرگذار این هشتگ ۹ نفر در واشنگتن و یک نفر در لیختن اشتاین ساکنند. کاربر ساکن لیختن اشتاین نوشته: #واکسن_بخرید کار و کاسبی ما دود شد رفت هوا!!... همچنین کاربر ساکن واشنگتن نوشته: واکسن بخرید فقط ما موندیم و ساکنین آمازون!
سایتهایی که در این کمپین بیشترین تحرک را داشتند صدای آمریکا وابسته به دولت ترامپ، ایران اینترنشنال وابسته به پادشاهی سعودی و خبر آنلاین متعلق به معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور حسن روحانی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۰۶:۲۱

22 Dec 2020