۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۶۱۷۶

86 پروژه برق رسانی در شهرستان بروجن اجرا و به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف توسعه زیر ساخت های برق رسانی در شهرستان بروجن ، 86 پروژه با اعتباری در حدود 100 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون در حال اجرا و به بهره برداری رسید.
86 پروژه برق رسانی در شهرستان بروجن اجرا و به بهره برداری رسید
 به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت : باتوجه به ضرورت توسعه زیر ساخت های برق رسانی در سطح استان از ابتدای سال 99 تا کنون ، 67 پروژه در سطح شهرستان بروجن مورد بهره برداری قرار گرفته و 19 پروژه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال اجرا می باشد.

 وی با اشاره به اینکه برای اجرا و بهره برداری از این پروژه ها 100 میلیار ریال اعتبار هزینه شده است گفت : با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است ، بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سطح استان ، زمینه ساز سرمایه گذاری صنایع بزرگ خواهد بود و از جهتی تامین برق مورد نیاز مشترکان را در پی خواهد داشت.
 
مهندس فرهزاد از مهمترین این پروژه ها به تعمیرات فیدر های برق رسانی ، جابجایی و اصلاح شبکه های توزیع برق ، احداث  پست های هوایی توزیع وتبدیل سیم به کابل خود نگهدار ، احداث روشنایی تلسکوپی و اصلاح و تعویض روشنایی معابر ، برق رسانی به مشترکین جدید ، تعویض لوازم اندازه گیری ، رفع نقاط حادثه خیز و.... اشاره کرد.
 
گفتنی است شهرستان بروجن از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری های صنعتی این استان است که دارای 55000 مشترک برق در بخش هاس مختلف بوده که از این تعداد 607 مشترک در حوزه صنعتی و 1567 مشترک در حوزه کشاورزی می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۷:۰۹

21 Dec 2020