۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۶۱۷۱

پرستاران امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: پرستاران و کادر درمان همچون رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که تلاش های بی وقفه ای در این راستا انجام می دهند.
پرستاران امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  امروز در مراسم تجلیل از پرستاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زحمات شما پرستاران بر کسی پوشیده نیست و شما در ایام کرونا واقعا سختی های زیادی را کشیده اید.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان در مقابل با مبارزه ویروس کرونا خوش درخشیدند تصریح کرد: نیروهای جهادی ما نیز به کمک کادر درمان آمده و تلاش های ارزنده ای را در این راستا انجام داده است.

سردار اکبری ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا قرارگاهی به نام قرارگاه شهید سلیمانی در سطح کشور  با شعار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در جبهه حق علیه باطل به  رزمندگان ما بعد از هر عملیاتی یک استراحتی داده و سازماندهی می شد گفت: در بحث در مقابله با ویروس منحوس کرونا ما شاهد هستیم که همه نیرو های کادر درمان 10 ماه است که تلاش بی وقفه برای خدمت کردن به بیماران انجام می دهند.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه امید است با پشتیبانی مسئولان عزیز شاهد روزی باشیم که جشن پیروزی مقابله با کرونا را بگیریم تشریح کرد: امید است همان طور که امروز جشن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرفته ایم یک روز هم شاهد جشن شکست ویرس کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ یک عده به عنوان تخریب چی معبرها را باز می کردند عنوان کرد:  امروز هم نیز عده ای در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: همه کادر درمان و گروه های متعدد جهادی که در این راستا تلاش می کنند امید است روزی به عنوان یک الگو در مبارزه با کرونا شناخته
شوند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۱:۰۹

20 Dec 2020