۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: حضرت زينب (س) اسوه صبر و استقامت هستند و به اين علت، روز تولد آن حضرت به نام روز پرستار نامگذاري شده است كه پرستارارن ما با الگوگيري از آن حضرت، تمامي لحظات زندگي خود را صرف نگهداري از بيماران مي كنند و تسكين دهنده درد و رنج بيماران هستند.
سردار سليماني امروز تبديل به قهرمان امت اسلامي شده است/ حضرت زينب (س ) برترين الگوي صبر،استقامت و عفاف است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز،  حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه لردگان گفت: اگر انسان تقواي الهي را رعايت کند به هر آنچه که مردم يک جامعه اسلامي بدان نياز دارند خواهد رسيد و با توجه به فرارسيدن ولادت حضرت زينب (س) گفت : اين بانوي بزرگ تاريخ اسلام نماد کامل تقوا، پاکي، شجاعت، صبر و ولايت مداري است.
 
وي افزود: با توجه به فرا رسيدن هفته پرستار لارم است از اين قشر زحمت کش تشکر کرد که با تمامي مشکلات موجود در ميدان مبارزه ايستادند و با اين بيماري منحوس مقابله کردند، همچنين از بانيان  طرح شهيد سليماني و همه افراد و گروه هايي که براي مبارزه با کرونا در حال فداکاري هستند تقدير و تشکر نمود.

امام جمعه لردگان با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با خانواده شهيد حاج قاسم سليماني گفت: در يک سال اخيرديده ايم که اين شهيد بزرگ براي ايران و براي منطقه چه کرد، سردار سليماني  امروز تبديل به قهرمان امت اسلامي شده است و ان شالله تلاش هاي سپهبد شهيد سردار سليماني منجر به اخراج آمريکايي ها از منطقه شود.

وي با توصيه رهبري به مسئولين مربوطه که فريب آمريکايي ها و اروپايي ها را نخوردند زيرا در اين دنيا هر جا که ظلمي و جنايتي باشد اين غربي ها به رهبري آمريکا حضور دارند به خصوص در بحث مذاکره نشان داده اند که اين ها بدعهد هستند و به راحتي زير قرارداد و توافق خود مي زنند همانند آنچه در برجام همه ديدند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۴۸:۱۸

18 Dec 2020