۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۶۱۵۴
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل:

تردد در تمام محورهاي اردل برقرار است

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت:با تلاش شبانه روزي نيروهاي راهداري شهرستان اردل تمامي محورهاي اصلي و فرعي شهرستان برف‌روبي و نمک‌پاشي شده است و تردد در تمامي جاده‌هاي اصلي و فرعي برقرار است.
تردد در تمام محورهاي اردل برقرار است
احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان  اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به آخرين وضعيت راه‌هاي شهرستان اردل اظهار کرد: از صبح پنج شنبه با ورود سامانه بارشي به شهرستان اردل شاهد بارش برف در  اکثر مناطق شهرستان به خصوص ديناران و دشتک بوديم.

عالي پور اظهار کرد: بارش برف در اين مناطق هم اکنون ادامه دارد و  نيروهاي راهداري شهرستان اردل درحال برف روبي و نمک پاشي در جاده‌ها هستند.

وي با بيان اينکه هم‌اکنون تمام جاده‌هاي اصلي و فرعي اين شهرستان برف‌روبي و نمک‌پاشي شده است و خدمات‌دهي راهداران علي‌رغم بارش برف با جديت ادامه دارد افزود:در حال‌حاضر تردد در تمام جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي، ‌اصلي، فرعي و روستايي اردل امکان‌پذير است
 
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان  اردل بيان کرد: رانندگاني كه قصد تردد در مسيرهاي مواصلاتي شهرستان را دارند، حتما بايد به زنجير چرخ، مواد خوراكي و لباس گرم مجهز باشد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۷:۱۱

18 Dec 2020