۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۶۱۲۴
مطالبه گري امام جمعه اردل از مسئولين؛

افتتاح برخي از پروژه هاي در اردل به آرزو تبديل شده است

خطاب به وزارتخانه‌هاي جهادِکشاورزي، نيرو، نفت، ورزش و سازمان برنامه و بودجه کشور، بلکه خدا کند تلنگري باشد، براي توجه و درکِ وضعيت سخت انتظار براي حل مشکلات شهرستان اردل که گاهي به چند دهه ميرسد و اتمام طرح هائي که برخي به ربع قرن نزديک و دارد به آرزو تبديل ميشود.
افتتاح برخي از پروژه هاي در اردل به آرزو تبديل شده است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل صبح امروز ضمن انتقاد از از برخي مسئولين در خصوص سهل انگاري به پروژه هاي نميه تمام شهرستان اردل که چندين سال نيمه کاره رها شد در يادداشتي نوشت:

مطالبه‌اي از سر درد و گلايه

 خطاب به وزارتخانه‌هاي جهادِکشاورزي، نيرو، نفت، ورزش و سازمان برنامه و بودجه کشور، بلکه خدا کند تلنگري باشد، براي توجه و درکِ وضعيت سخت انتظار براي حل مشکلات شهرستان اردل که گاهي به چند دهه ميرسد و اتمام طرح هائي که برخي به ربع قرن نزديک و دارد به آرزو تبديل ميشود..

وشايد اين نامه برسد و مؤثر افتد

علئرغم همه خدمات شايسته و تلاش‌هاي انجام گرفته، از سوي مسئولان، خصوصا مديران شهرستان اردل که جاي قدرداني دارد، اما برخي طرح‌هاي مهم و زيربنائي که مي‌توانست، رونق اشتغال، کم کردن آسيب‌هاي اجتماعي، جلوگيري از آسيب هاي جبران ناپذير مهاجرت، احساس تعلق بيشتر به زادگاه، شکوفائي ظرفيت‌هاي طبيعي و انساني منطقه و اميد بيشتر به نظام و انقلاب را در پي داشته باشد. اما! چه بگويم و چه توجيهي پذيرفتني است...

سرمايه هاي فراوان در دل منطقه و جوان ما به دنبال درآمد..
 با همه خطرات وآسيب ها، در اطراف کشورسرگردان...

 شهرستان اردل من فقير نيست بلکه پر از استعداد و ظرفيت‌هاي طبيعي، انساني و خداداديست و اين قابليت را داشته و دارد که يکي از مناطق پيشرو و شکوفاي استان چهار محال وبختياري باشد....اما محروم ماند....چون نتوانست از اين ظرفيتهاي کم‌نظير در جهت پيشرفت و آباداني خودش، چندان که بايد بهره ببرد...

علل آن چيست؟ جاي بحث دارد..

آنچه اشاره ميکنم، اعتبارات ملي و عنايت و ورود نهادهاي انقلابي و جهادي همچون قرارگاه خاتم و ستاد اجرائي فرمان امام را مي‌طلبد..

بلکه شايد اين آرزوها به عنوان ميراث، از پدران به فرزندان منتقل نگردد و شاهد تسريع در اتمام آنها باشيم..

۱) دشت بزرگ و مستعد ديناران که در توليد محصولات کشاورزي تحول آفرين خواهد بود، اگر طرح آبياري آن اجرائي گردد..

۲)دشت بزرگ کشاورزي شهر اردل که در بحث رفع بيکاري، رونق معيشت و اقتصاد اين شهر بسيار موثر خواهد بود.. اگر با عنايت دستگاه‌هاي مربوطه و سازمان برنامه و بودجه کشور، مشکل اعتبار مورد نياز آن يکبار براي هميشه، مرتفع  گردد و همچنين مسئله پر غصه‌ي فاضلاب شهر اردل..

۳) ورزشگاه بزرگ شهر دشتک، که فرصت و ظرفيت مناسب براي منطقه، و براي بخشي از مردم دو شهرستان اردل و کوهرنگ است و زمينه حفظ جوانان از آسيب‌ها و رونق ورزش منطقه خواهد شد..

۴)رفع مشکلات ناشي از آلودگي

چشمه سرخون، که عامل حفظ جمعيت، منشأ درآمد و رونق اقتصادي و معيشتي منطقه‌ي مستعد ميانکوه مي‌باشد..

اينها بخشي از مطالبات مردم نجيب، صادق و همراه انقلاب در همه سختي‌ها و دشواريها است که نگاه دلسوزانه و کمک فرا استاني را نياز دارد...و اين کلام امام راحلِ عظيم الشأن را جهت تذکر عرض ميکنم که فرمودند: «اين مردم زحمت کشيدند، فداکاري کردند، حالا نوبت آقايان است که در همه جا، کارها به نفع مملکت و به نفع اين جمعيت ها و خصوصا اين مستمندان باشد»

انتهای پیام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۸:۰۲

13 Dec 2020