۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۶۱۱۱

مرحوم آیت الله یزدی چهره ای خدوم و همراه با انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مرحوم آیت الله یزدی چهره‌ای خدوم، همراه با انقلاب اسلامی، همراه با نهضت اسلامی بود و عمر با برکت خودش را در این مسیر گذراند.
مرحوم آیت الله یزدی چهره ای خدوم و همراه با انقلاب اسلامی بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ؛ اظهار کرد: مرحم آیت االه یزدی این عالم ربانی یک چهره ارزشمند و مجاهد حوزوی، اجتماعی و سیاسی بود.

وی با اشاره به اینکه ایشان  یک انسان به معنای واقعی جامع و غیور بود گفت:  مرحوم آیت الله یزدی انصافاً چهره‌ای خدوم بود، همراه با انقلاب اسلامی، همراه با نهضت اسلامی، عمر با برکت خودش را در این مسیر گذراند و با غیرت تمام، با همیّت دینی تمام در مقام ترویج اسلام، اسلام ناب، اسلام انقلابی، اسلام جهادی به معنای واقعی برآمد و تلاش کرد.

 نکونام ادامه داد:  آن‌چنان نقشی بیافریند که امام راحل«رضوان الهی»  انقلاب را در سایه آن شکل داد و این انقلاب صیانت و حفظ بشود، این انقلاب به اندیشه‌های سکولار تبدیل نشود، به اندیشه‌های انحراف سوق پیدا نکند، سلامت ایمانی، سلامت فقهی و فقاهتی، سلامت دینی به معنای واقعی در انقلاب باشد.

وی اذعان داشت:  در عرصه‌های مختلفی که این مرد حضور داشت، چیزی برای خودش نیندوخت، یک زندگی زاهدانه داشت و با سبک زندگی زاهدانه خودش توانست واقعاً الگویی باشد هم برای حوزویان و هم برای جامعه، این مرد حق بزرگی به گردن همه ما دارد.

نکونام با اشاره به اینکه امید است بتوانیم ان‌شاءالله در این شرایط سخت با مقاومت و ایستادگی هم دشمنان را از خودمان برانیم و مأیوس کنیم گفت: مسئولینمان هم مراقب باشند، به دشمن گرا ندهند، دشمن دشمن است، امید در دل دشمن ایجاد نکنند، دشمن هیچ‌گاه در مقام تقویت انقلاب و استقلال کشور نبوده و نیست و نخواهد بود.

وی ادامه داد: آن‌ها تمام تلاششان آن است که ما را به خودشان وابسته کنند، جلوی رشد علمی ما را بگیرند، جلوی اقتصاد و توانمندی اقتصادی ما را بگیرند، جلوی تولید را بگیرند و اجازه ندهند که این مسیر درست ادامه پیدا بکند.

نکونام خاطر نشان کرد: مدیرانمان مراقب باشند اینکه فقط بگویند تولید و جهش تولید و از آن طرف گرا به دشمن بدهند، از آن طرف امید در دل دشمن ایجاد بکنند، از آن طرف هنوز به برجام دل ببندند و هنوز برای آینده برجام و امثال این‌ها برنامه داشته باشند بدانند که این‌ها کاری به جایی نمی‌برد و راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۷:۴۴

12 Dec 2020