۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۱۰۵
ریيس صمت شهرستان اردل خبر داد

تخلف 3 ميليارد ريالي يک واحد مرغداري در اردل

رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان اردل از تخلف 3 ميليارد و 640 ميليون ريالي يک واحد مرغداري در اين شهرستان خبر داد و گفت: پرونده تخلف اين مرغداري براي برخورد قانوني به اداره تعزيرات حکومتي ارسال شد.
تخلف 3 ميليارد ريالي يک واحد مرغداري در اردل
سعید محمدی رئيس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در  گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: پرونده تخلف يک واحد مرغداري در شهرستان اردل براي برخورد قانوني به اداره تعزيرات حکومتي ارسال شد.

محمدي بیان داشت: طي بازرسي بعمل آمده از اين مرغداري به ميزان 14 تن مرغ  به ارزش 3 ميليارد و 640 ميليون ريال عرضه خارج از شبکه، تخلف گران فروشي و اخلال در نظام توزيع  ‌ثبت شده است.

وي با اشاره به شدت گرفتن بازرسي ها و برخورد قانوني با متخلفان در عرضه و توزيع مرغ در شهرستان اردل افزود: اداره صمت شهرستان به صاحبان تمامي مرغداري هاي اين شهرستان هشدار جدي مي دهد که قانون را رعايت، و از هرگونه تخلف در اين حوزه خود داري کنند.

رئيس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل بيان کرد: با توجه به شرايطي که در بازار مرغ وجود دارد با متخلفان برخورد جدي مي شود و اين دستگاه براي جلوگيري از هرگونه تخلف در اين بخش شدت برخوردهاي خود را بيشتر کرده است.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۲:۰۸

10 Dec 2020