۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۸۳
امام‌جمعه فارسان؛

جنبش دانشجوئي، بايد جلودار حرکت جهادي و روبه‌پيشرفت علمي کشور باشد

امام‌جمعه فارسان گفت: جنبش دانشجوئي در اين مقطع درعين‌حال که سياسي است و مسائل کشور را دنبال مي‌کند، بايد جلودار حرکت جهادي و روبه‌پيشرفت علمي کشور باشد آن‌هم در اين روزها که ويروس منحوس کرونا نفس‌ها را حبس کرده و مشکلات مردم بيشتر شده است.
جنبش دانشجوئي، بايد جلودار حرکت جهادي و روبه‌پيشرفت علمي کشور باشد
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان  به مناسبت 16 آذر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: 16 آذر روز دانشجو، روزي که رژيم منحوس و پليد پهلوي دانشجويان معترض به حضور آمريکائي‌ها در دانشگاه را به شهادت رساند و اين شد سرآغاز جنبش دانشجوئي در سال ۱۳۳۲ اين روز را محضر همه دانشجويان عزيز به‌ويژه دانشجويان شهرستان فارسان تبريک عرض مي‌گويم.
 
وي افزود: جنبش دانشجوئي که مطالبه گر نباشد، استکبارستيز نباشد، دغدغه جامعه و معضلات اجتماعي را نداشته باشد. عدالت‌خواه و آرمان‌گرا نباشد. حرکت آفرين و جريان ساز در مسير اهداف بلند اسلام و انقلاب نباشد. جنبش نيست.
 
ملک پور  تصريح کرد: جنبش دانشجوئي در اين مقطع درعين‌حال که سياسي است و مسائل کشور را دنبال مي‌کند، بايد جلودار حرکت جهادي و روبه‌پيشرفت علمي کشور باشد آن‌هم در اين روزها که ويروس منحوس کرونا نفس‌ها را حبس کرده و مشکلات مردم بيشتر شده و اضافه کنيد به اين‌ها سيل... و بي‌برنامگي‌هاي برخي...
 
 وي بيان داشت: آينده براي جوانان است. حضرت امام رضوان‌الله عليه فرمودند: «دانشجوها ذخاير اين ملت هستند، مقدرات مملکت ما در آينده به دست دانشجويان امروز است». چنين جايگاهي دارد بايد خيلي کار کند، بصير باشد، بينا باشد. به تعبير رهبري مؤذن جامعه است. دانشجويان مي‌توانند کشور را از وابستگي‌هاي اقتصادي و فرهنگي نجات بدهند.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: بله سنگ‌اندازي و مشکل‌آفريني درست مي‌کنند، اما تلاشي است که غريق براي نجات خودش مي‌کند. زياد نبايد به اين سنگ‌اندازي‌ها توجه کرد. ملت ما راه خودش را پيداکرده و باتحمل همه سختي‌ها پرشتاب، بالنده و محکم به سمت جلو حرکت مي‌کند. ان شاءالله

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۵۶:۵۰

6 Dec 2020