۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۶۹
امام جمعه فارسان;

نباید با رفتار منفعلانه دشمن را نسبت به خود گستاخ تر کنیم

امام جمعه فارسان گفت: دولت‌مردان محکم بر سر موضع انقلابي نظام بايستند و بدانند که مردم تا امروز همه مشکلات را تحمل کرده‌اند که عزتشان از بين نرود.
نباید با رفتار منفعلانه دشمن را نسبت به خود گستاخ تر کنیم
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: آيا تضميني وجود دارد که اگر آمريکائي‌ها به مذاکره برگشتند حقوق ملت، مثل گذشته پايمال نمي‌شود. ۱۵۰ ميليارد دلار خسارتي که آمريکا با خروجش از برجام به ايران زد چه مي‌شود؟ تحريم هائي که بايد برداشته مي‌شد و نشد بلکه چند برابر شد چه مي‌شود و از همه مهم‌تر وضعيت خون شهيد سليماني چه مي‌شود؟ آيا در مذاکرات جديد مي‌توانند شرط ظالمانه بازگشت خودبه‌خود تحريم‌ها يا همان اسنپ بک را از قطعنامه ۲۳۳۱ حذف کنند؟

وي افزود: نبايد با رفتار منفعلانه دشمن را نسبت به خود گستاخ‌تر کنيم، دولت‌مردان محکم بر سر موضع انقلابي نظام بايستند و بدانند که مردم  تا امروز همه مشکلات را تحمل کرده‌اند که عزتشان از بين نرود، نبايد از مسيري که خود به آزادي خواهان و مجاهدان منطقه ياد داده‌ايم و خط مقاومت و مبارزه با استکبار را در دل آنان نهادينه کرده‌ايم عقب بمانيم.

ملک پور تصريح کرد: امروز کشورهاي مستقل و ضد استکباري و بخصوص خط مقاومت اقداماتي دارند که از آن‌ها پيام‌هاي محکمي از عزت و افتخار شنيده مي‌شود، اقدام شجاعانه و غيرتمندانه مبارزان خط مقاومت در يمن که چند شب گذشته تأسيسات نفتي عربستان را با موشک هائي به اسم قدس ۲ از فاصله ۸۵۰ کيلومتري هدف قراردادند بالصراحه اعلام مي‌کند که اگر تغييري هم در رئيس‌جمهور آمريکا به وجود آمد دولت‌مردان جديد بدانند که هرگز نمي‌توانند در مسير عادي‌سازي خط سازش با اشغال گران کودک کش قدمي بردارند و البته به فضل پروردگار همه به‌زودي و خيلي زود نصرت و پيروزي جبهه حق را خواهند ديد.

وي بيان داشت: در مسائل اقتصادي بي‌برنامگي داخلي و نداشتن ديپلماسي اقتصادي معضل اصلي مشکلات است و الا همين برنامه ثريا که شب‌ها از سيما پخش مي‌شود را ببينيد واقعاً ناراحت‌کننده است که به چه راحتي بازارهاي سرمايه‌گذاري که قطعاً بر اقتصاد کشور و منطقه تأثير مي‌گذارد را ايران از دست مي‌دهد، اين‌ها خسارت است، نگاه به بيرون هم اگر هست به اين سمت باشد بهتر جواب مي‌دهد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۴:۲۴

4 Dec 2020